Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Så skal jeg dra å treffe ei jente i sommer og jeg gleder meg sånn! Vi traff hverandre på chatten der,snakka mye,la hverandre til på msn,og har snakka så og si hver dag på msn,og 2 juli så drar jeg til østlandet og skal hilse på for første gang Vi har ganske jevngamle barn, hun gutt på snart 7 og gutt på 6 mnd,jeg har jente på snart 6 og gutt på 6 mnd Drar med meg familien,og det kommer til å bli så koselig! Eneste jeg gruer meg til er kjøre turen,minst 8 timer kjøring med barna...gjerne vi tar toget heller hehe
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Haha. Hadde allerede gjort meg opp en mening omhva som sto i det innlegget her. "Takket væer bim flytter sambo ut idag" osv... så ikke på nicket og tenkte "ja.. er nok ikke så rart.. er noen som er her mye.. men stakkars.." hahaha ;-p
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 2 av mine beste venninner møtte jo jeg på BIM da jeg gikk gravid med guttungen! De begge var faktisk forloverene mine i bryllupet! (hun ene var reserve-forlover siden hun som var forlover fødte natt til bryllupet)
-MtG- Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Alle de jeg omgås regelmessig er funnet på Dib:D
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 så gøy da! Blir spennende å se hvordan hun er som person,virker VELDIG koselig når jeg prater med henne,vi har prata i ca 7 mnd+ nesten hver dag
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Takk snille deg... GLEDER meg SÅÅÅÅÅ masse til du kommer... blir veldig morsomt... Måtte le litt da... av du som skrev: så for meg hva det skulle stå her. nå flytter gubben ut... Nei, håper han blir med. Han har jo tross alt overlevd med å høre om meg ditt og meg datt. Blir veldig morsomt å møte dere og se dere "live" og ikke over msn. og husk lille venn, det går fly og det tar bare 50 min....
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 fly er dyrt! (iallefall når hu mor er så glad i sko,da er ikke lommeboka mi forberedt på noe flytur ;P)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 21. juni 2009 #9 Skrevet 21. juni 2009 Ja du må la noen sko stå igjen i butikken... hehe Men det koster ikke så mye... ca 500 pr pers er ikke så ille....
*Rutletutt* Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Så koselig:o) jeg har fått en veldig god venninne som jeg ble kjent med gjennom bim, vi har begge jenter som er født i juli 2007, bare fem dager mellom dem:o) har også fått andre venner her på dib, men dem har jeg ikke møtt, men føler jeg kjenner dem ganske godt likevel;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå