Gå til innhold

Sende vogn med Norwegian??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og datteren min skal ta fly med Norwegian til Kr. sand til helgen. Må ha med vogn til henne. Leste på sidene til Norwegian at de ikke dekker om vogna blir ødelagt. Er det vanlig at de fleste reiseforsikringer dekker evt om vogna blir ødelagt?? Noen som har reist med Norwegian og sendt vogn??

Takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har europeiske reiseforsikring så dekker den kun om vogna blir ukjørbar. SAS tar ansvar hvis barnevogn blir ødelagt, vi har nettopp fått beskjed om at vi får ny vogn siden den vi hadde ble revet opp i stoffet.

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe en ekstra vogn på fretex eller noe som jeg tar med på flyturer til det kommende barnet. Det blir alt for mye styr ut av det når vognen blir ødelagt.

Og ja, jeg skriver når. Jeg har to barn fra før, og vognen er blitt ødelagt i ulik grad maaaange ganger. Og reiseforsikringer flest har en viss egenandel.

Skrevet

Vi fløy med Norwegian til Vilnius og da ble vogna vår ødelagt (det ene hjulet var revet av). Norwegian dekker ikke skade og dette må du skrive under på før du sender vogna...

Vår reiseforsikring (Nordic Insurance) dekker kun hvis vogna blir helt ødelagt og vi var dumme nok til å si at vi greide å trille vogna siden hjulet kunne settes på selv om det datt av hele tiden. Derfor fikk ikke vi ny vogn eller dekt kostnadene til leievogn. Det eneste de dekte var reperasjonskostnadene da vi kom hjem igjen, og det ble 200kr for nytt hjul. Gadd ikke sende inn kravet engang...

Det eneste man kan gjøre er å krysse fingrene og håpe, eller fly med et annet selskap eller herpe vogna helt hvis skaden er liten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...