oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg og datteren min skal ta fly med Norwegian til Kr. sand til helgen. Må ha vogn til henne.. Leste på sidene til Norwegian at de ikke dekker kostnadene om vognen blir ødelagt. Er det vanlig at de fleste reiseforsikringer dekker om vognen evt blir ødelagt?? Noen som har reist med Norwegian og sendt vogn?? Takker for svar:)
velsignet med to Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Vi har reist med både Norwegian og SAS, og sendt vogn, uten at det er blitt noen skader på den i det hele tatt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Vi fløy fra Rygge til Spania med Norwegian, og vogn. Det gikk helt fint Hadde den med helt inn til flyet, så de la den på toppen.. fikk den ut igjen med en gang, så begrenset hvor mye den ble kasta frem og tilbake )
Gemini7 Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Vi har fått ødelagt et ledd i styret etter at vogna fløy Norwegian, noe som førte til at leddet knakk etter litt bruk og vogna helt ubrukelig.. Dette med reiseforsikring er jeg jammen ikke sikekr på
AneB Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Har reist mye på fly med snuppa og vognen, med alle mulige selskaper også norwegian, og det har gått helt fint! Sjekk reiseforsikringen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå