Gå til innhold

må bare..Få det ut...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette, men jeg må få det ut...

 

Jeg har nå vært sammen med en fyr, i over 6 år.. (vi bor ikke sammen nå.. av forskjellige grunner jeg ikke orker å ramse opp engang...)men bare samme adresse(merkelig nok).. jaja nok om det.

 

Vi har ei litta datter sammen, som vi begge elsker utrolig. han er her hver dag, og koser med hun. men fra dag 1, har jeg tatt hovedansvar..i alt.Følt meg utrooolig alene! hun har slitt masse med skrik fra dag 1,så det har ikke vært, og er fortsatt ikke no søvn i huset. Jeg hater, at han hjelper så lite til, for han baare jobber.. må jobbe og jobbe!

 

fra tidlig i forholdet, ble det løfter: ja det blir det og det.. (ikke VITS å gå inn på detalj engang) men det handler om at livet skal bli bedre..

men det blir ikke det.. vi krangla for en mnd siden, og han har nå holdt seg unna sex og kyss og alt...... (han blir slik når han blir deprimert osv, holder seg vekk...)

Jeg har blitt deprimert, alt er dårlig, jeg ser ikke positivt på noe, og blir bare låst her hjemme... Skulle begynt å jobbe, men har blitt sykemldt,fordi jeg har gått inn i en depresjon..

 

Jeg begynner å forstå, at hans løfter, ikke kommer til å bli. Jeg har verdens mest utroligste venninne, som støtter meg (desverre bor vi laaangt unna hverandre),men hun gir meg liksom.. realiteten..

Jeg føler jeg kunne nesten gått flere år, bare med orda, at ting ska bli bra, og vi skal få det ordentlig!

 

vi finner heller aldri på no..Han bare er her innimellom jobb, og etter... og så sove et par timer, for å dra ut igjen... Jeg blir alltid sittende alene..

 

vet ikke hvorfor jeg la dette ut, men måtte få det slik ut.. Det er kanskje ingen her som har opplevd det samme men..

 

jeg vil på samme måte ikke forlate han!! jeg elsker han utrolig, og ser ikke livet uten han... men jeg har bare fått "fri" fra dattra noen timer, et par ganger i løpet av livet hennes...

 

Dette er skikkelig hardt, føler hver dag blir mørkere og mørkere...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte.

 

Jeg har ventet og ventet i 8 år !!!!!!!!!! Vi har en datter sammen!

Jeg har selv gjort det slutt nå! ORKER IKKE MERE.

Ble deprimert av situasjonen!!

 

MEN du ødelegger deg selv med å gå å håpe på han !!

 

Du MÅ gå fra han !!!!

 

 

Innse at du er alene og forhold deg til det!!

 

Snakk med legen din og kontakt familievernkontoret i din kommune!!

Skrevet

har lyst å gi deg noen gode råd.

men vet ikke helt hva jeg skal si..

6 år er en laaang ventetid på noe som ikke har årdnet seg. det gir ikke en bekreftelse på at noe kommer til å skje den nermeste tiden heller.

 

men det er faktisk du som vet best. og kanskje venninna di kjenner deg godt nok til å gi noen gode råd..

Skrevet

takk for svar. ja 6 år er lang tid. vi har jo selvfølgelig hatt gode tider, MEN mer dårlig, og når kranglene oppstår, varer det lenge!!

 

finner aldri på noenting med venner heller, for jeg vil liksom...vente for å kunne tilbringe tid med han! når jeg leser det jeg skriver, ser jeg jo helt idiot ut .. men.. når jeg lever midt i det, går jeg i konstant tro om at alt skal bli bedre, og at vi skal leve sammen, i alle våre dager...

ja den type tanken der..

 

Får faktisk ikke LOV av legen å begynne å jobbe igjen. jeg har ikke sovet en hel natt, på 8 mnd, utrolig at jeg sitter her "så sent" når jeg ska stå opp i natt igjen, men .. det er eneste "min tid"!!

 

Jeg ser ikke en dag, at jeg lever uten han, og får vondt pga dattra mi,hvis hun ikke kan vokse opp med oss to....

 

 

Skrevet

Oj, er det deg??=(

Huff, du vet hva jeg svarer... Egentlig merkelig at jeg fant denne, for jeg er nesten aldri her på annonym!

 

Håååper det ordner seg snart! Du har hatt det slik altfor lenge kjære du!

Håper du tar den sjangsen du fikk i dag... Tror ikke du kommer til å angre....

 

Regner med at det er deg siden alt stemmer! Og det de andre sier er jo helt rett. Du MÅ snart finne på noe, det blir jo aldri bedre=(

 

KLEM!

Skrevet

La meg gjette; fyren er gift, og påstått han har det sååååå dårlig i ekteskapet sitt og snart skal gå fra kona si.

Men når det kommer til stykket driter han i deg, han vil ha i pose og sekk, og har ingen planer om å bytte kona ut med deg.

Skrevet

Hvor bor du? Send meg en PM om du bor i Oslo om du vil, jeg kan gjerne hjelpe deg litt i sommer. Eller bare treffes!

Har ferie og gubben jobber hele juli, så blir mye alene..

 

Har det litt på samme måte som deg jeg også, vært mye alene siden Jakob kom, men det er jo ikke så ille som du beskriver det selv om det sikkert kan bli det om det fortsetter lenge nok!

Skrevet

Nei, anon. 22:26, det er ikke slik.Selv om det kunne virke slik....

Skrevet

og ja min kjære Coc-a.... Det er da meg... kan da ikke være andre..heh

Skrevet

Du er som en hel haug andre jenter, lar deg utnytte og bruke! Si stopp! Det hjelper ikke å sutre og tro på løfter!

Skrevet

Til og med min ekskjærste som IKKE er far til mine barn tar mer ansvar for dem nå enn denne faren gjør for deres datter, og vi var bare sammen i noen måneder.

 

Denne fyren har jo gjort det deprimert, du må hjelpe deg selv ut fra depresjonen og i en bedre tilværelse. Vanskelig med brudd ja, men kanskje det vil gjøre deg friskere.

Skrevet

Ja, det ender vel med det..Til slutt er jeg redd.. Må bare bli sterk nok til det. for jeg henger igjen veldig, med å tenke på at ting faktisk er godt, (når det er godt), hvis du skjønner...

 

Det er krangling hver eneste dag, og 5 min glede, og det blir slitsomt i lengden..

Skrevet

Hvor bor du da? Om du bor i Oslo omegn så skrik ut, vi er mange gressenker her, har en type som reiser halve mnd, og kunne gjerne tenke meg å bli bedre kjent med noen andre som er alene.. ;-) Hvor gammel er datteren din?

 

 

Skrevet

bor i tønsberg : )

Dattra er 8 mnd.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...