Gå til innhold

city cross til 2 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/hatt den til 2 åringene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jag har den til min jente på 20 mnd, gott med plats att vekse på hvis det va det du lurte på:)

Skrevet

Jenta vår på 83 cm ble for lang for den!

 

I sittestilling fikk hodet en ubehagelig vipp forran grunnet toppen av ryggen, og det å ligge i vognen var så og si umulig.

På slutten dro jeg henne nedover bendelen for at hun skulle få ligge skikkelig med hodet.

 

Jeg anbefaler den ikke!

 

Hun likte forresten ikke å sitte i den heller. Antagelig fordi ryggen ikke ble helt oppreist i øverste sittestilling.

Hun ble plutselig _mye_ blidere i vognen når vi byttet til en annen modell med mer rak rygg :)

Skrevet

hmm,, hadde egentlig bestemt meg for den nå, har en scooter men vil ha han mot meg. Trodde sittedelen var like lang på alle emmaljunga sine vogner? han har masse plass i scooteren, og han nærmer seg sikkert 88-89 cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...