lille79 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Puhh!!! tør slippe et lettelsens sukk nå når jeg går mot siste dag av uke 12 i svangerskapet.... har hatt flere spontanaborter tidligere! Men jeg har også 2 vellykkete svangerskap bak meg , og har begge gangene vært VEEELLDIG plaget mad vann i kroppen. Er det noen som har forebyggende råd om noe jeg kan spise som virker vanndrivende??? Så kanskje jeg slipper 30 ekstra kilo denne gangen.... blir KJEEEMPEGLAAAAAD om noen av dere kan hjelpe meg
erteposen + 4 Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 En bør være forsiktig med alt som er vanndrivende når en er gravid. Mange som tuller med en del urtepreparat. Jeg har ikke fått vann i kroppen denne gangen, bank i bordet. Noen sier en skal drikke mer vann, men det er ikke dokumentert. Kutt ned/ut salt var det eneste rådet jeg fikk da vekten økte med 10 kg på en uke sist gang, holde seg i moderat aktivitet kunne ha en god effekt også.
"nøtteliten" Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 En halv sitron presset i en glass vann. Hjelper bra og er også sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå