lillemirakel!! Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 jeg har tatt det:-) husker ikke hva den hette, men har gjort det et par ganger over 3 år. ble kjempeforrnøyd. har fet hud og den ble heeelt fin!! det var vondt, men kun i noen minutter. så 1 uke ca med flassing. bare spør:-)
PopUp Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2009 Takk for svar ) Jeg har tørr hud MED fete partier, svarte prikker og kviseutbrudd. Har tenkt på dette en stund, men har slått det fra med når jeg hører at man holde seg innendørs ganske lenge (fordi det er mindre pent). Er det permanent? Har liksom vanskelig for å tro at jeg noensinne kan få pen hud.......
tante grusom master of law Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Venninnen min har gjordt det flere ganger med veldig bra resultater. Hun har fått babyhud i ansiktet nå. Du flasser i litt over en uke etter peelingen, og det ser forferdelig ut, hehe. Ellers burde du gjøre det om høsten, fordi huden blir meget følsom for sol etterpå og i flere år etter, så man må bruke meget høy faktor resten av livet for å unngå solskader.
PopUp Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2009 Ok, takk for svar ) Har hun gjort det flere ganger etter hverandre, eller en gang i året(?)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå