Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 kan jeg være gravid igjen!!? har fått en mini kule mage.. som bare jeg kan se. ingen andre ville sett det på meg, uten at jeg hadde sagt noe.. har ikke merket mer enn mini kulen, og at jeg har begynnt å få mye mer utflod, akkurat som om jeg lekker innimellom.. kan ikke huske det var sånn sist. kan jo ikke være noe særlig langt på vei. men kan det at jeg "lekker" og har økt utflod være et tegn på graviditet??? please hjelp meg noen!!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 nei.. har ikke det. da hadde jeg hatt et svar på det selv...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Det er det dummeste jeg ser her inne..."kan jeg være gravid?" Det kan vel ikke vi vite vel... Ta deg en test...
Countess Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Nei men jeg tror ikke HI heller forventer at du skal si ja eller nei i den forstand da.. Hadde du sagt ja hadde nok fortsatt HI gått å kjøpt seg en test imorgen! Man kan vell få låv til å lufte tankene sine da? Er jo ikke alt man spør om at det er så viktig at man får "det rette" svaret på da Jeg hadde det faktisk slik helt i starten.. At jeg følte det var en liten kul der,og den kjente jeg iallefall når jeg lå på magen! Men ingen andre så den! da var jeg gravid og bare noen få uker på vei. tror det er mye man "bare vet" liksom Er det noe du ønsker da,eller ikke? Lykke til imorgen.. håper det går den veien du vil
Countess Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 Å ja,økt utflod KAN være et tegn..men samtidig kan det være tegn på så mye annet.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #9 Skrevet 21. juni 2009 takk til deg tjukkeBolla<3 det var bare for å lufte mine tanker her jeg sitter... vet jo at det ikke er noen annet enn en test som kan gi meg et sikkert svar... så jeg ska kjøpe test i morgen.. men lurte bare likksom på om dette kunne være noen av tegna helt i begynnelsen.. ønsker flere barn ja. selv om dette ikke er helt planlagt.. er ikke lei meg om jeg er gravid for å si det slik:)
Countess Skrevet 21. juni 2009 #10 Skrevet 21. juni 2009 Men det er jo bra da.. Gjør jo morgen dagen spennende,men også litt lettere Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå