Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Gøy å vite hva slags bakgrunn folk her har:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 jeg jobber i barnehage... lavlønnet arbeid men det finnes ingen bedre jobb for meg
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Lege. Ikke så god lønn som mange tror, 50% sjansen for vakt på julaften og like grønn som alle andre når det gjelder eget svangerskap og baby:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Akkurat nå er jeg hjemmeværende med nyfødt baby (permisjon) men jobber egentlig som pleiemedarbeider
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Doktorgrad, psykologi. Ender altså opp innen forskning, og trives med det valget:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Glemte kanskje å si at jeg selvsagt elsker jobben uansett! Men altså ikke på grunn av lønnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå