Gå til innhold

Hva jobber dere med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å vite hva slags bakgrunn folk her har:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber i barnehage... lavlønnet arbeid men det finnes ingen bedre jobb for meg :)

Skrevet

Vikar på en barneskole

Skrevet

Lege. Ikke så god lønn som mange tror, 50% sjansen for vakt på julaften og like grønn som alle andre når det gjelder eget svangerskap og baby:)

Skrevet

Akkurat nå er jeg hjemmeværende med nyfødt baby (permisjon)

men jobber egentlig som pleiemedarbeider :)

Skrevet

Doktorgrad, psykologi. Ender altså opp innen forskning, og trives med det valget:)

Skrevet

Glemte kanskje å si at jeg selvsagt elsker jobben uansett! Men altså ikke på grunn av lønnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...