Gå til innhold

Hei, hva er deres erfaringer med blodfortynnende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei av 5 innsettinger har jeg opplevd 2 friske tvillinggutter med min første mann og med min nye mann 2 sa og en kjemisk ...og lurer på hva deres erfaringer med blodfortynnende har vært ?på meg finner de ikke feil. men både min eks og min nåværende mann har veldig dårlig svømmere....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Bra her, men så har jeg en blodsykdom som gjør at jeg må ha det i graviditet da...

Skrevet

Hei! Jeg har hatt syv innsettinger. Tatt albyl-e på en av de første innsettingene mine. Ønsket selv å prøve albyl ved denne innsettingen også og det fikk jeg lov til. Er nå gravid i 5 uke:) Vet jo ikke om albyl-e har hjulpet eller om det bare var tilfeldig...

Skrevet

glemte å skrive at jeg har endometriose men ikke funnet noe annet galt som kan si hvorfor eggene ikke har festet seg tidligere. Prøvde vel albyl-e bare for å se om det kunne ha noe innvirkning. Jeg står i tillegg på prednisolon da...

Skrevet

Hei

På første forsøk brukte jeg Klexane og prednisolon; sluttet m prednisolon ved innsett. Ble gravid, men mistet tidlig.

Ved andre forsøk har jeg gått på både Klexane, albyl-e og prednisolon (albyl-e på eget initiativ fordi det er betennelsesdempende + blodfortynnende på en annen måte enn de andre medisinene).

Denne gangen har jeg også (på eget initiativ, men samtykke fra lege) fortsatt på alle medisinene etter innsett. Er nå i uke 8, og har blitt enige om at jeg fortsetter på de frem til uke 12. (lav dose prednisolon nå).

Grunnen til medisinene er at jeg har problemer m overaktivt immunforsvar; leddgikt (rolig periode nå), lavt stoffskifte (antistoffer mot skjoldbruskkjertelen) og noe som heter Reynards syndrom (kalde fingre, tær, nese, ører, migrene= blodårene trekker seg sammen, og det kommer lite blod ut til noen områder, og kan være større fare for at blodet klumper seg visstnok).

Har ikke tidligere sett sammenhengene med dette, men det falt på plass da jeg leste en bok om disse tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...