Gå til innhold

Bygda der brannstasjonen brant:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

brannmannskapet glemte å slå av kaffetrakteren før utrykning og så brant hele greia ned..

jeg ler s godt hver gang jeg tenker på det, selv omd et er dritt at bygda ikke har hatt brqnnstasjon på mange år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, huff da stygt å le. Trodde da brannmannskaper var helt fiksert på brannvarslere og alarmer og slikt, hadde de ikke slikt i lokalene da?

Skrevet

Hjelper ikke med alarmer og slikt om ingen er der til å reagere ;)

Hørt om bygda som ikke skulle bruke brannbilen annet en til utrykning da?

De kjøpte seg ny bil og skulle spare den til det brant. Ingen fikk bruke den. Når det først brant var hjulene formet av å stå stille. Siden mot bakken var flatt. De kom seg ikke kjapt frem til "åstedet" den dagen!

Skrevet

he he he:) Huff!"

hos oss var skjedde det mens alle var i utrykning. De glemte å slå av kaffetrakteren da alarmen gikk:)

Nå ler jeg igjen. Urkomisk ass!

Skrevet

Har ikke noe lignende skjedd på Nesodden også da? Mente jeg hørt noe om det for mange år siden, men Nesodden er da ingen bygd.... :)

Skrevet

Da har jeg sjekka. Det er Nesodden du prater om! Kan da ikke kalle det for en bygd heller vel ;)

Skrevet

Nei, jeg snakker om Fetsund:) He he, da har det skjedd flere steder tydeligvis:)

Skrevet

Kan da ikke være mulig....? Hæ? Lærer de ikke av hverandre?

Skrevet

Det kan du lure på:) He he!

Og som de terper på alle andre om disse kaffetrakterene sine:)

Det kan gå fort i svingene hos alle og enhver.

Skrevet

Trodde brannstasjonen i Fetsund brant etter at den var fraflytta jeg? Men nå flytta ikke jeg hit før etter at den var brent ned da. Og nå er den revet også og bygget blokk oppå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...