Fru Hormonell Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg hadde eggløsning 11/12 juni. Etter det har jeg hatt masse murringer i korsrygg og på venstre side i magen. Ca 6-8 dager etter EL værst. Da var det direkte ubehagelig. Puppene er vekselsvis vonde,spesielt på kvelden. Men det varierer litt. Venter nå mens ca 25 juni. Det jeg lurer på er om det er normalt at det gjør vondt ca ved eventuell festing av egg og at det avtar litt med murringer fra til IKM om man er gravid? At det roer seg litt når egget har funnet sin plass liksom? Og om man er gravid vil vel kanskje murringene øke på litt igjen når man ikke får mensen som ventet? Puppene er jo så varierende,så er vel Kanskje ikke noe godt tegn? Det burde vel blitt ømmer og ømmere nærmere IKm? Hadde nemlig så god følelse av at det hadde klaffet denne måneden,men er nå usikker igjen.. Noen som har erfaringer på dette?? Takker for svar;=) (har bare litt murringer i rygg og mage nå,men det har som sagt roet seg litt + stikkinger i puppene av og til. I går kveld var de skikkelig ømme,men i dag litt bedre)
venter nr 2! Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Heisann, jeg vil gjerne svare på dette for det høres akkurat ut som meg da j var gravid m dattera mi. Høres kanske rart ut og skjønner ikke helt at det går ann, men begynte m murringer og småkvalme allerede 2 dager etter befruktning.. Så det kan absolutt være noe på gang, men er jo alltid vanskelig å vite før man har tatt en test. Husker at det roet seg litt rett før j skulle ha mensen, så økte det på igjen. Lurer selv på om j kan være gravid, hadde eggløsning 14juni.. og venter mens 26-27... Hvis j er gravid så var det ikke planlagt, har ei tulle på snart 11mnd. Men vi blir selvfølgelig kjempeglade alikevel! Masse lykke til!!!
Fru Hormonell Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Takk for svar;=) Så spennende for deg også da;=) Pms/mens er så likt, så det er ikke greit å skille det synes jeg. Har bare hatt bemerkelsverdig mye murringer denne pp,så synes det er litt rart. Akkuratt som noe skjedde der nede 6-8 dager etter EL, om du skjønner. Svei skikkelig på venstre side og har hatt murringer i korsryggen konstant. Det pleier jeg ikke ha før nærmere ikm. Blir kjempeglad når puppene er ømme vet du,men lei meg når det avtar igjen. Må nesten le av meg selv..;=) Men må jo bare se om testen viser noe positivt da?? Tok en test ca 8 dager etter EL, den ble svakt svakt positivt, men litt etter disse 10 minuttene. Og da kan man jo ikke stole på den uansett Tok en test 2 dager etter det igjen. Ble ikke noe,dvs. Etter tiden igne, kom det fram et kryss igjen, denne gangen klarere. Men det virket som om det var urinen som samlet seg et sted om du skjønner? For etter ca en halv time var det ikke der igjen. hmmmm
venter nr 2! Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 oj oj kjempespennende! Er bare det at tiden går såå sakte når man så gjerne vil være gravid, og kjenner veldig godt etter i kroppen om noe kan tyde på det. Får vel bare vente til torsdag med å ta en test tenker jeg, er ikke noen krise for meg om j ikke er gravid, men rart m det når j har begynte å tenke på at jeg kan være gravid.. Hehe, ! Håper så inderlig at testen din blir positiv, og ille koselig om du holder meg oppdatert da, hilsen meg!
Fru Hormonell Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2009 Håper inderlig at den blir positiv jeg også;=)!!! Og veldig koslig om du også hadde fått positiv! Skal holde deg oppdatert;=) Klem så lenge!
venter nr 2! Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 hei.Da var d ikke min tur gitt, og d er egentlig helt greit. Planen var å vente m nr 2 til neste sommer, så da ønsker j deg masse masse lykke til og krysser fingrene for at du får positiv test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå