Gå til innhold

sukk.. pergo, bebymaking og null sex... (mye lenger enn antatt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så frustrert..

Dette er vår siste sjans til å bli gravid "alene" før vi setter oss på venteliste for ivf til høsten..

Jeg har ikke eggløsning, og bruker derfor Pergotime for dette.. Det har ikke fungert hittil, så dette er også siste forsøk med pergo før evt lapraskopi for å sjekke egglederne..

Mannen min har dårlig kvalitet på svømmerne, men det er jo noen FÅ som er levende, og man trenger jo bare en...

Så om torsdagen tok jeg de siste pillene og på legens anbefaling skal vi da ha sex annenhver dag..

Vi har vært fra hverandre noen dager, så hadde jo regnet med og håpet på litt sengekos om fredagen.. Men nei...

Han ble akutt kvalm..

Så hadde jeg satset på igår kveld, men da var han altfor trøtt plutselig.. Tidligere på kvelden satt han med tårevåte øyne og ønsket seg et barn, så jeg vet han vil ha!

I hele dag har jeg lagt opp til sex - idag tidlig når vi våknet - mens jeg har svinset rundt i bikini i varmen osv..

Jeg kjenner jeg blir lei meg, og sint, når det er sånn som dette!! Er så redd for å gå glipp av eggløsningen, hvis den kommer denne gangen..

Det er så mange "hvis om atte" "dersom atte"..

Vi har nesten ikke hatt sex i det siste, pga mensen og sykdom..

Jeg vil ikke at sjansen skal gå fra oss fordi vi ikke har sex!!!

Han snakker om at han vil ha et barn som er er VÅRT.. Hvor mye han misliker å måtte levere prøver på Riksen, osv..

Nå er jeg bare lei og meg og irritert, og merker at jeg avviser ham..

Føler meg så alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda ike noe kjekt å være i den situasjonen. Jenta mi er et resultat av pergotime, men jeg hadde eggløsning men bare noen få ganger. Du burde sette deg ned å fortelle han at hvis han virkelig ønsker dette barnet så mye, må han ofre den lille hyrdestunden for å prøve å få det til. Prøv hvis dere får det til å ha sex hver dag fordi da er sjansen enda større. Vi fikk beskjed av gynekologen at det beste var å ha hver dag. Jeg har ingenting mer å si enn at jeg ønsker dere LYKKE TIL :-)

Skrevet

Mannen din vet tydeligvis ikke hvordan man lager barn. Jeg anbefaller deg å kjøpe et lege leksika til han. Han ønsker seg barn, men venter på storken.

Skrevet

Jeg tipper han er livredd for at det ikke skal fungere nå heller og at det nesten er likegreit for han at dere var syke og utslitte, så fikk dere ikke engang prøvd. Sett dere ned og snakk, ikke om hvordan man lager barn, men om hva dere føler.

Skrevet

Ja, er det jeg også tenker..

Han har hatt en skikkelig nedeperiode etter at han fikk vite at han ikke er 100% og jeg skjønner ham SÅ godt!!

Prøver å si til han at det er lov å være lei seg når det er sånn, ja det er faktisk helt naturlig! Jeg ville blitt mer bekymret hvis han ikke brydde seg om det..

Er redd jeg også, for det er så mye "ukjent" foran oss hvis det ikke går nå heller..

Skjønner ikke hvorfor akkurat dette skal være så vanskelig å få til.

Skrevet

0944 er HI forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...