Hesther Sprilleli Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Holder på og skal kkjøpe meg en ny go`stol. Har lyst på en Ektorp stol fra Ikea, men er i tvil om hvilken modell jeg skal velge. Det står mellom Jennylund og den "vanlige" Ektorpen. ( den brede med kraftige vanger). Noen her som har egne erfaringer med noen av disse, og kan komme med anbefalinger om hvilken stol som er best å sitte i? Jennylund tar jo minst plass, men lurer på om den er like god å sitte i som den andre? (den har jeg prøvesittet en gang) Bor maaange mil fra ikea, så bør være ganske så sikker på hvem stol jeg skal kjøpe før jeg reiser avgårde. Takk.
neekap Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har jennylund, den som er rød og hvitblomstrete.. Den er ganske hard å sitte i, ikke akkurat en godstol man synker ned i.. Håper det blir bedre med tiden, for nå står den mest til pynt..
Hesther Sprilleli Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Var akkurat det jeg var redd for ser du. Tror du den andre typen da er bedre? Den ser ihvertfall mer behagelig ut.
neekap Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 tror ikke jeg prøvde den andre, men den ser helt klart mykere ut.. Men jeg synes jennylund er penere å se på da.. :-)
Hesther Sprilleli Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2009 Hehe,da har vi akkurat samme oppfatning av begge stolene Jeg og synes at jennylund ser penere ut, ikke så dominerende liksom. Men det er jo også viktig at stolen er god å sitte i. Nei, må nok bare ta en ikea-tur å prøve stoler jeg nå. Er ikke lett dette nei...
neekap Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Lykke til! Jeg simpelthen elsker IKEA :-) Hele leiligheten er som tatt ut av en IKEA-katalog.. fnis..
Hesther Sprilleli Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2009 Takk for det, Ikea er supert, masse fint til levelige priser-me like:)) Høres ut til at du har det supert hjemme hos deg )
<3 Legoland <3 Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 Den vanlige Ektorpen ser lekker ut og den er KNALL god å sitte i !!!
Hesther Sprilleli Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2009 Sikker?? Var det svaret jeg håpet på da ser du,hehe. Jeg også synes at den vanlige ser penere ut, selv om den selvsagt tar en del mer plass. men sittekomforten er absolutt det viktigeste for min del..
Hesther Sprilleli Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2009 Ser at det ble litt forvirrende svar fra meg her nå, først var jennylund penest, og nå den vanlige... Men altså, nå har jeg sittet å studert dette i hele kveld, og den vanlige blir faktisk penere og penere i mine øyne. Så på noen timer her har nok jennylunden kommet på en god andreplass. Må flire av meg selv nå, når jeg leser over det jeg har skrevet. Herligheta, her snakker vi om noe så banalt som en STOL, og får det til å høres ut som et stort verdensproblem.
Mor&barn Skrevet 21. juni 2009 #11 Skrevet 21. juni 2009 Jeg syntes den vanlige ektorpen er penest, og definitivt god å sitte i =)
Hesther Sprilleli Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. juni 2009 Tusen hjertelig takk, jenter Ha en stor mistanke nå om at det blir en vanlig ektorp på meg, kanskje allerede til helgen. Gleder meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå