Gå til innhold

9-10 uker og sammentrekninger i livmor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på legekontroll enda. Men jeg har den siste uke synes å kjenne livmora så vidt nederst i magen. Jordmor hørte hjertelyd i uke 9 med førstemann så det kan jo være at den dukker opp tidlig på meg. Men ofte når jeg ligger ned får jeg en sånn kjempevag følelse av stramming (kan minne om kynnere som jeg hadde i sist svangerskap, men ikke før etter 6 mnd) og livmora blir kjempehard. Går fort over. Vet ikkehvor ofte jeg har dette, følelsen er supervag. Men jeg kjenner det svært tydelig med hånda. Er dette normalt? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker livmora som vokser :) Tar det som et tegn på at ting er som de skal jeg ;) hihi. Av og til er det ganske vondt og blir øm og støl lenge etterpå :P

Skrevet

Jeg kjenner også det. Jeg er bare 7+4, og har kjent det en liten uke men vært i tvil. Nå er jeg helt sikker på at det er kynnere. Ikke vonde eller noe, men det er det det er. Jeg googlet det, og det er faktisk ganske mange som begynner med det så pass tidlig, og spesielt etter flere fødsler. Jeg er tredjegangs nå. Så det går faktisk ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...