Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hvor har dere vært da?? Finner ikke noe på nettet... Dette for dere som har bestilt og betalt selv...
You can call me Dårris Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg gikk til en klinikk i nedre vollgate. Nå fikk jeg riktig nok henvisning fra fastlege, men det er privat, så det skulle være mulig å bestille selv. Ellers vet jeg at de er flinke på Aleris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå