Trouble Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Skal i bryllup om 2 uker og har en stroppeløs kjole... så var det dette med valg av bh da.. har litt store pupper (80D) og de eneste bhene jeg har funnet med utskiftbare stropper har fyll i skålene (trenger det jo absolutt ikke...og ser ikke noe fint ut). Men lurte litt på å kjøpe noe som støtter opp puppene (innbiller meg at det finnes noe tape e.l)....noen som har peiling på dette?? Blir veldig glad for alle tips
lure Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Ta deg en tur i en ordentlig undertøys butikk, der får du hjelp til og finne det som passer.
Trouble Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Sku jeg gjort, men har ikke det her i området (ca 1,5 time unna om fergen klaffer)... å det har jeg ikke mulighet til i disse dager
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 har du HM der da? de basic-bh'ene de har som er stroppløse, sitter fint på. er litt vatterte, men det må de være for at d skal holde seg oppe....
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Jeg tror nok (dessverre?) at du må ha en bh som er "stiv" for å kunne gå med den stroppeløs. Hvis ikke er det jo ingenting som holder den oppe foran.. hvis du skjønner? hehe.. Det finnes mange bh'er som er stive uten at de er direkte push-up;) Hvis du har fine og faste pupper kan du jo prøve uten bh også..? (Det hadde forøvrig vært fullstendig uaktuelt for min egen del.. hehe). Det finnes puppetape, ja:) Hvis du søker litt på nettet finner du sikkert en nettbutikk. hvis ikke har jeg lest et sted at mange av kjendisene sverger til sportstape når de skal tape puppene:)
Hikken Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Lindex er ofte flinke på stroppløse balconette-bh'er, de er stive og holder puppene oppe uten fyll ;-)
therehag Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 hehe;) leste ikke innleget godt nok;) tar det tilbake;)
therehag Skrevet 21. juni 2009 #9 Skrevet 21. juni 2009 Du kan jo se om du finner noe her kanskje? http://www.lasenza.co.uk/bras/bras.htm
bl0mma Skrevet 21. juni 2009 #10 Skrevet 21. juni 2009 har stl d-e o har brukt brøst tape fra spar kjøp som jag synys fungerte bra, ellers går det ann att lage en hjemmelaged variant: du tar ca 15 cm lane striper av hudtape fra apoteket som du legger sammen tils de blir ca 10 ganger 15 cm, begyn med att feste vid "brøstfestet" på insidan av brøstet o dra det lit ut/opp over. prøv før den store dagen før det kan va litt kronglete att få til...
Trouble Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2009 Takker for gode råd Ska ta en runde i nærområdet og se hva jeg finner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå