Gå til innhold

Noen som har bolebad/massasjebad her...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler dere andre å kjøpe?

Bruker dere det ofte?

Hvordan gjør dere det med rengjøring av det?

 

Har hørt mye forskjellig ang rengjøring... :

-Kjøpe spesielle tabletter/rengjøringsmidler for boble/massasjebad...

-Helle oppi litt klor etter hvert bad... osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt det i 5 år. Jeg anbefaler ikke andre å kjøpe det. Blir altfor lite brukt i forhold til prisen.. Er kun ungene (de to minste) som bruker det nå og de syns det er litt kjekt enda.. Vi bruker spesielle tabletter som vi putter i boble/massasjebadet etter bruk.. Da lar vi boblene gå litt mens tablettene ligger i vannet..

 

 

Skrevet

takk for svar:)

 

flere?

Skrevet

dytt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...