Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Anbefaler dere andre å kjøpe? Bruker dere det ofte? Hvordan gjør dere det med rengjøring av det? Har hørt mye forskjellig ang rengjøring... : -Kjøpe spesielle tabletter/rengjøringsmidler for boble/massasjebad... -Helle oppi litt klor etter hvert bad... osv..
agent007 Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Vi har hatt det i 5 år. Jeg anbefaler ikke andre å kjøpe det. Blir altfor lite brukt i forhold til prisen.. Er kun ungene (de to minste) som bruker det nå og de syns det er litt kjekt enda.. Vi bruker spesielle tabletter som vi putter i boble/massasjebadet etter bruk.. Da lar vi boblene gå litt mens tablettene ligger i vannet..
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 takk for svar:) flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå