Trønderpia Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Noen som har forslag til fine, passende sanger jeg kan ha på min bryllupsvideo? Også evt. fine rocke-ballader som har tekst som passer
♥2 små gull♥ Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 You raise me up Veldig mange av Westlife sine sanger, spes. Flying without wings Shinaia Twain - from this moment Ja, det var de jeg kom på i forbifarten.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Norah Jones og Eva Cassidy har mange fine. Ellers er det ikke rocke-ballade, men "the final count-down" har faktisk tekst som passer litt til bryllup "We´re living together..." Vi vurdert den som utgangsmarsj, men feiga ut....
Trønderpia Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2009 Jeg kom på en sang: "Faithfully" av Journey. Noen som synes at denne teksten evt. passer..? Se tekst på denne siden: http://www.youtube.com/watch?v=K2Zwavg0iBw Eller evt. denne: http://www.youtube.com/watch?v=ggJt3C74bRE&NR=1 Kommentarer..? Tar også imot flere tips :-)
Trønderpia Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Noen med kommentarer til bl. a. de to sangene i innlegget ovenfor? Trenger virkelig litt hjelp her :-)
Gulosten™ Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Litt mismatch på Final Countdown kanskje, "We`re leaving together" - noen som skal reise til verdensrommet og kanskje kommer tilbake - hvem vet...? Jeg hørte "Perfect Day" på radioen her om dagen, syns den passet fint. Tenker på sanger til mitt eget bryllup og hører stadig vekk noen på radioen.
Trønderpia Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2009 Takk for tipsene! "Flying without wings" var fin :-)
megogdetretrolla Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Good Riddance (Time of your life) med Green day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå