Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Har fundert litt på når vi kan få neste mann, og ift. økonomi og jobb og slike ting blir det ikke før småen er 3 år, dvs. dersom alt går etter planen fyller han tre år rundt den tiden nestemann kommer (Jada, vet man ikke kan planlegge slike ting, men om jeg nå kunne velge...) Men føler det er så utrolig lenge til, og at aldersforskjellen blir for stor da enn om det hadde vært ca to år mellom dem. Noen med 3 års mellomrom på barna som kan fortelle meg hvor passelig det er??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes i hvert fall ikke det er for mye! Vi har ca tre år i mellom våre, og det har vært til tider litt slitsomt. Men de har god glede av hverandre, samtidig som de slipper å konkurrere om de samme vennene i nabolaget. Jeg tror man ofte henger seg opp i at barna skal ha glede av hverandre, men faktum er jo at barn stort sett leker med vennene sine. Søsken er de glad i uansett!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Blir tre år mellom mine og. mai/juni/juli 2010.. Om du kan regne litt så sjønner du det er noen mnd før jeg skal bli gravid.. Satser på det klaffer når det skal.. Går det ikke så går det ikke.. men slik er planen iallefall :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Det er ikke mye, men for min del er 3 år enten for mye eller lite. Dette er jo bare personlig erfaring med mine egne barn hvor jeg opplever at 2 år var mye mer ideelt enn nesten 3 år, og på samme måte var også 4,5 år bedre. Tror uansett at dere vil bli fornøyd med deres valg og synes det er perfekt. Når det er tråder om hva som er den perfekte aldersforskjell, så svarer jo alle det de selv har, spesielt de med bare 2 barn, de med flere barn har jo gjerne litt bredere erfaring her med flere aldersforkjeller og ser fordeler og ulemper på en annen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå