Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 I en del anbefalinger står det at spedbarn alltid skal ha lue på utendørs. Sønnen min er 7 uker, og jeg er litt usikker på bruk av lue når han ligger i bagvogn. Det blir jo ofte varmt nede i vogna, så jeg føler det blir for varmt å bruke lue når han ligger der. Hva gjør dere?
Hikken Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg føde i fjor sommer og hadde ikke på lue når vi var ute. Det var ALT for varmt, hun svettet gjennom lua :-S
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 med førstemann hadde jeg alltid lue på.. og snuppa på 6 mnd har alltid en lue på.. men fins jo masse forskejllige luer da.. noen er jo kjempe tynne.. men.. det er sikkert strengt tatt ikke nødvendig når de ligger nede i bagen.. men jeg bruker det.
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Jeg fikk en liten en i juni for 2 år siden og brukte ikke lue på ham når det var varmt og han lå nede i vognen. Anså faren for overoppheting som vesentlig mye skumlere enn litt trekk på ørene... Han ble jo gjennomsvett av lue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå