★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 dere som har testet positivt i det siste... hvilke symptomer hadde dere og på hvilke rugedag? hvilke rugedag testet dere positivt? har forstått det sånn at man kan teste falskt positiv om man tar den for tidlig pga el sprøyten?? selv er jeg bare på rugedag 2 og kjenner NADA!!!( bare det jeg har fra cyclogesten......vet det er for tidlig med symptomer for min del men litt nysgjerrig alikevel....))
b77h Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 hei du. forstår du er utålmodig, det er en forferdelig laaaang ventetid! Og dessverre ikke så mye man kan gjøre med det. Jeg kjente litt stikkinger el l i magen 3-5 dagen, men om det var fordi det festet seg el pga sår etter uttak er jo umulig å si... og ellers fikk jeg mye større og ømme pupper, men det kan også like godt være pga cyclogest. denne gangen testet jeg en dag før jeg skulle, fordi jeg hadde fri fra jobb den dagen (og tenkte det var ok uansett hva utfallet ble). Men jeg ville nok ikke testet mye før, nei. Greit å bestemme seg m en gang for hvilken dag man skal teste, så har man det å forholde seg til.
Gjest lille fiol Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hei, Om du går inn på siden snartgravid.com og går på venstre kolonne så klikker du deg inn på IVF et par ganger og der finner du akkurat det du er på jakt etter. Jenter som har blitt gravide og symptomene deres i rugetiden. Men husk tpysekroppen alt er individuelt. Ta det kuli og kos deg denne tiden og prøv å ikke tenke for mye, ikke lett men verdt et forsøk:)
nurkeliten Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Heisann. Jeg hadde et fryseforsøk nå i mai. Første uken etter innsett hadde jeg ingen symptomer. Andre uken var jeg mye trøtt og litt kvalm innimellom. Tok blodprøve akkurat 14 dager etter innsett. Den var positiv:-) Etter det har det økt på med kvalme, trøtthet og murringer i magen. Kjentes ut som mensen skulle komme hvert øyeblikk. Hadde en liten blødning 1,5uke før ultralyden. Var på ultralyd forrige uke, og da var hjertet begynt å slå :-) :-) Lykke til med rugingen.........
Hege72 Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Hei, hei! På denne linken finner du flere rugere som forteller om sine symtomer i rugetiden. Dette er en tråd fra 2005. Du kan Google så kommer det opp flere linker. http://www.onskebarn.no/forum/archive/index.php/t-4168.html Lykke til med rugingen!
Eva76 Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Stikninger like etter innsett kan være etter uttaket. Jeg hadde uttak men fikk avbrutt forsøk nå og hadde også de stikningene.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Hei! Når jeg ble gravid etter IVF hadde jeg igrunn ingen symptomer. Eneste var at jeg trodde løpet var kjørt et par dager før blodprøve,kjentes ut som tanta nærmet seg og jeg satt egentlig bare og ventet. Gadd ikke ta en test engang. Ble rimelig overrasket da jeg fikk vite at blodprøven var positiv. Tror det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha. Masse lykke til!!
elmaaani Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Jeg fikk blødninger rundt RD 5.. deretter ble jeg varmere og begynte å måtte gå på do på natta.. samt skrubbsulten.. Visste jeg var gravid før positiv test RD 10 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå