Gå til innhold

Han vil ikke ha sex, nekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i 6 svangerskapsuke men har lagt på meg 4 kilo, delvis p.g.a graviditeten og p.g.a sommer og grilling. Jeg veier 63 kilo nå og er 164 høy, så jeg er ikke overvektig, men likevell så synes kjæresten min jeg er feit, og det komenterer han hele tia, han sier nei og når jeg spørr hvorfor så finner han på noe annet å snakke om. når vi skal spise ser han hele tia på porsjonene jeg spiser, og hvis jeg har tatt en ekstra liten potet så får jeg høre det. Jeg begynner og bli dritt lei nå og jeg har en voldsom sexlyst nå i graviditeten, men jeg får ikke noe. Han legger absolutt ikke skjul på at han synes jeg er feit, vi hadde sex flere ganger i uka før men nå ingenting. Jeg lurer på om han har finni en annen men tørr ikke spørre for han blir så sinna. Jeg har fått veldig lav selvtillit p.g.a dette og sover ikke lenger i undertøy men lang t-skjorte og thights for jeg vil ikke han skal se meg:/

Noen som har vært i lignende situasjon og som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette hørtes ikke godt ut for deg! :-(

Men at du er feit er bare TULL!!!!!

Du veier jo bare 63 kilo er i tillegg 164 cm og da kan du umulig ses på som feit, men helt normalvektig, og det skal du være stolt over!!! :-)

Tror at samboeren din har et spesielt syn på at du legger på deg som blir litt sykt, for man må jo legge på seg for at babyen skal ha det bra og vokse seg stor, og da må jo du legge på deg!

Først og fremst så har du nå fått endel mer blod og vann i kroppen, noe er med på å gi fosteret næring og svangerskapet går fremover på en trygg og riktig måte!

Og er man undervektig i utgangspunktet noe som nesten du var, så må man legge på seg mer i førsten av svangerskapet så fosteret får den næringen som skal til!

Når det gjelder sexen så synest jeg dere må ta en prat, og evt snakke med ei jordmor eller lege, så han får det inn svart på hvitt at man ikke kan gå et helt svangerskap sånn som du/dere har det nå!

Ønsker deg lykke til, og du må IKKE skamme deg over kroppen din mens du er gravid!

OG du er jo slettes ikke feit, ikke i nærheten av å være overvektig eller noe i den retning engang, det må du ikke tenke på!

Klem! :-)

Skrevet

Fy så stygt gjort av typen din og si sånnt?? Jeg kan ikke fatte og begripe hva han tenker med? Er han voksen eller hva går det i....

Jeg har lagt på meg 29 kg, enkelt og greit fordi aktivitetsnivået mitt har vært ekstremt lavt i et turbulent svangerskap, og jeg har masse vann i kroppen. Har tillatt meg å spise hva som helst også.. Sambo har bare vært støttende og sagt at babyen trenger næring så jeg skal spise akkuratt hva jeg vil. Han oppmuntrer meg til å hjelpe med å komme iform etter fødselen. Han sier jeg er akkuratt like nydelig nå som før.

Jeg får helt vondt av deg. Du kan ikke akseptere at han snakker sånn til deg. Det er rett og slett vemmelig av han. Håper for guds skyld han skjerper seg.. Lykke til! Og du er like vakker med noen ekstra kilo.. det renner av etterpå!!

Skrevet

Tusen takk for støtten, nesten på gråten her nå.. Jeg vet innerst inne at jeg ikke er feit eller noe men så ser jeg meg i speilet så er det grusomt. og tidligere i kveld så sa han, gidder du lage noe mat til MEG eller for du har vel spist masse du mens jeg har sovi. Det er fryktelig sårende å høre, når han vet at jeg hadde problemer med spiseforstyrrelser tidliger og nå er jeg gravid.

Tusen Tusen takk for støtten, det hjelper.

Klem :)

Skrevet

TIL TG85:

Takk for all støtten, han er "Desverre" 28 år så jeg vil jo påstå og si at han er voksen egentlig. Han hater feite folk sier han, han sier ikke lenger han synes jeg er pen eller noe, bare at jeg har lagt meg ut i ansiktet og resten av kroppen, det er mye å ta i nå sier han. så innimellom så sier han, ja du har vel lov siden du er gravid. men så fort vi skal spise så kikker han på meg som om jeg skulle sett ut som en flodhest. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg synes ikke jeg kan slanke meg nå heller siden jeg er gravid det blir jo farlig for fosteret:/

Kunne ønske jeg var like heldig som deg som har en så støttende samboer. Tipper ting går lettere for deg da og du har det bra med deg selv.

Igjen tusen takk for all støtte, dette betyr mye for meg å høre at jeg ikke er feit. Hadde bare håpa samboeren min også var sånn.

klem:)

Skrevet

Hei igjen! Kan faktisk være at han ikke helt tenker over at det han sier sårer deg? Er han litt av den "rappkjefta" typen så kan han jo slenge ut med ting som han egentlig ikke helt forstår ikke passer seg? Så kanskje du kan ta det opp med han..fortelle at du blir såret av det. Så er han mann nok så bør han ta det til seg og skjerpe seg... håper jeg for din skyld!! :)

Gravide har lov til å være ekstra frodige, og slanking i graviditet er veldig farlig. Kan ikke forstå annet enn at han må vel ønske det beste for barnet? og da trenger du litt ekstra..

Jeg personlig synes gravide kvinner som er frodige er noe av det flotteste somfinns, og jeg vet at det er MANGE som støtter meg i dette, faktisk veldig mange menn også. Det skal være litt ekstra på gravide damer mener nå jeg:) Og heldigvis mener sambo det samme..

Kranglingen med kiloene kan jeg heller ta etter fødsel...

Lykke til! og jeg er sikker på du er kjempefin som du er!!

Skrevet

TIL TG85:

Han er litt av den rappkjefta typen, det er sant.. men han vet det sårer meg for jeg har sagt det til han, og noen ganger når jeg har fått nok så braser jeg ut i gråt, og når han da spørr hva det er så sier jeg det så sier han at han aldri mer skal si det. Men så fort vi spiser så er det samme igjen, hadde det vært godteri så er det en ting men det er mat som salat og kylling, han sier: Du vet at hvis du spiser masse salat så blir du feit av det også. Og jeg er mer sulten nå enn jeg pleier å være, så når jeg er sulten utenom at vi spiser sammen så spiser jeg salat, eller en gulrot eller noe. Da kikker han på meg, rister på huet og ler. Da mister jeg matlysta og kaster maten,og det er jo verken bra for meg eller ungen vil jeg tro.

Tusen takk for svar i allefall, det hjelper og få høre at det han sier å sånn som han er ikke stemmer overens med noe :)

Takk!

Skrevet

Hei du!

Jeg må bare få si at dette e så forferdelig dårlig gjort! Jeg kan ikke fatte at han kan si noe sånt om deg. Da jeg ble gravid var jeg veldig tynn og jeg spise og koset meg med det jeg ville.Jeg la på meg 18 kilo og de gikk jeg av meg etter fødselen! Han må jo forstå at du må spise og at du får ekstra matlyst når du er gravid! Jeg ble bare så utrolig irritert når jeg leste dette. Jeg synes virkelig synd på deg! Håper han skjerper seg!

Skrevet

TIL ANONYM

Tusen takk for støtten, han skjønner ikke det med å være gravid han, itilegg har jeg slutta og røyke nå og da blir jo ting enda værre... :/

Håper han skjerper seg jeg også snart, jeg orker ikke dette mer. :(

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg får vondt inni meg når jeg leser om din samboers oppførsel.

Var graviditeten planlagt?

Klem

Skrevet

TIL CAITLYN:

Hei, takk for støtte.. Ja graviditeten var veldig ønsket så vi brukte ingen prevensjon... Men for meg så virker det som han angrer for han er ikke så interessert:/

Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syntes dette virker som om din samboer har noen vanskelige følelser å stri med, og lar de få utløp på feil måte.. For eksempel kan det være at han er engstelig for hvordan kroppen din kommer til å forandre seg under og etter graviditeten, at han oppdager at nå som du er gravid er han livredd for hele greia, prestasjonsangst, økonomisk framtid, eller noe helt annet osv.. Jeg vil anbefale deg å ta en prat med samboer om hvor vanskelig dette er for deg, og hvis dere vil satse på forholdet og den lille familien deres, foreslå at dere finner en form for rådgivning/terapi dersom dere ikke kommer til bunns i dette på egenhånd. - For du fortjener ikke å bli behandler dårlig uansett hva som foregår i følelseslivet hans! Du må ta vare på deg selv og babyen nå, og derfor er det viktig at du tar tak i problemene.. Det kommer ikke til å bli lettere dersom dette får fortsette fram til småen kommer itl verden...

Ønsker deg masse lykke til videre med graviditeten og parforholdet!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

takk for svar. jeg vet ha har problemer og stri med, flere ting egentlig. men han er ikke interessert i å gå i terapi, men jeg skal snakke med han, for ting har bare blitt værre nå... :( tusen takk for støtte og svar.

Skrevet

Mannen din oppfører seg som en komplett idiot, du burde vurdere om han er noe å satse på videre.

Skrevet

Til anonym:

Ja, jeg vet... Jeg har vurdert lenge og gå fra han, p.g.a flere ting som ikke er som det skal, men så er jeg jo glad i han... det som stopper meg. men det er vel ikke verdt det å være lei seg og stresset hele tia under svangerskapet. Er vel ikke helt bra for babyen heller....

• 2 uker senere...
Skrevet

Verste jeg har hørt i hele mitt liv. Hadde min kjæreste våget å kalle meg feit tror jeg jammen jeg hadde knust trynet hans. OK, det var litt overdrevent stygt, men lysten til å gjøre det hadde vært der!

Og satt han å skulte stygt på meg når jeg spiste hadde jeg slafset i meg en dobbel porsjon med dessert. Hva skulle han gjort med det?

Nei, du må ikke la en sånn bølle kue deg.

Skrevet

takk for svar, det er ikke så lett.. jeg er veldig glad i han, også tenker jeg at jeg kanskje er feit?:/ jeg vet ikke... jeg vet jo at jeg har lagt på meg men jeg har ikke lagt på meg sinnsykt, er nå i 15 svangerskapsuke og magen er jo der, og har jo lagt på meg litt men jeg blir så usikker på hva som er vanlig og ikke... kanskje jeg er feit, kanskje ikke... kjæresten min synes hvertfall jeg er det, sa senest i går at jeg hadde blitt så brei over rompa og rund i trynet. javel sa jeg bare:/

Hva skal jeg si til han? dra til helvete jeg er ikke feit? jeg tørr ikke si sånt:( da blir han sikkert veldig sinna:/

Skrevet

Hva så om han blir veldig sinna? hva er du redd for? at han skal slå deg?

Skrevet

Enkelt og greit , ka faen forventer han av en dame som er GRAVID ? Er han virkelig så TETT i hodet sitt at han går rundt å hakker på deg ?

Nei,dette bør du ikke finne deg i .... enten må du snakke med han om han virkelig mener det ,og si at det faktisk sårer , eller så må du rett og slett bare overse han ... vet at det ikke er noe enkelt men kan ikke la det gå innpå deg ! !! Du har LOV å legge på deg no når du er gravid ,,,, Det er bare godt for fosteret det ( så lenge det ikke blir for mye ) :)

Min samboer er lit "rappkjæfta" men det er noe vi har snakket om ,og eg vet at han ikke mener det ..... Så det er noe eg fint kan leve med .... Men det at han behandler deg på den måten og rett og slett er STYGG med deg ...... Er faen ikke akseptabelt en plass... han må bli VOKSEN !!!!

Uansett... håper det går bra med deg ... og at han skjerper seg ...... :)

Masse lykke til videre i svangerskapet :)

<3<3

Skrevet

Kjenner jeg blir ganske så sint på dine vegne. Han mangler tydeligvis oppdragelse som kan si slike ting til deg, og hva så om du legger på deg noen kilo uansett om du er gravid eller ikke, han burde være gla i deg å ha løst på deg uansett. Har selv gått fra en fyr som psyket meg ned over lenger tid, så innbilte meg til slutt at det var min feil at ting gikk galt. Noe det ikke var. Vet jeg ville gått fra ham, men det er lett for meg å si som ikke kjenner din situasjon fult ut. Men det blir mye tøffer å gå fra en type etter at barnet er kommet, noe jeg vet av erfaring. Tror jeg ville gått ekstra mye naken/lettkkledd på trass og passet på å gjøre det når vi spiste også. Mulig det er barnslig, men hadde føltes godt for min del:) Si til deg selv hver dag du ser deg i speilet hvor fin og sexy du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...