Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hei jenter:-) jeg er nå 8+4 i dag og skal på tidlig ul på tirsdag, da er jeg ca 8+6. Skal ha tidlig ul pga sydentur og at jeg er en person som bekymrer meg sykt, og klarer ikke helt å slappe av:-) hehe. Er sygt spendt men gruer meg også. Men det jeg lurer på er hvordan gjør de det? Kan dere beskrive hvordan de utfører en tidlig ul?:-) er så nyskjerrig, samt litt redd da:-) jeg har vert heldig med symptomer, har nå de siste to ukene bare vert småkvalm, sulten, oppblåst og ømme pupper:-) så har jeg ikke hatt tegn til noe blødning bare økt utflod som er normalt:-) håper alt er bra med kirsebæret vårt;-) takk for svar på forhånd;-)
ღMorgenSolღ Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 De blir utført en innvendig ul, de tar et instrumen som jeg synest lignet litt på en dildo rett innforbi.. Da ser du nurke, og kan forhåpentigvis se et lite hjerte som banker.. Du ligger i en vanlig gyn.stol.. Var selv på innvendig ul i slutten av uke8 og da så jeg at en liten fot beveget seg Lykke til..
vasekopp Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Heisann! Jeg va på tidlig UL i uke 8+4 så den lille, og hjertet slo! Jeg har akkurat de samme symtomene som deg! Har vært veldi heldig. har bare spydd en gang !! Jeg er også veldi bekymret, og skal til syden selv hehe! Tenkte jeg måtte skrive, for jeg kjente meg så igjen GLED deg te UL! Jeg grugleda meg, men gikk derfra enda lykkeligere enn før! Alt er nok bra me kirsebæret hihi! Vil gjerne høre hvordan det gikk, for det går mest sannsynli greit!! Stooooor klem fra meg!!
Gjest Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Hvor mye koster det å ta UL så tidelig? I fjor tok jeg abort og da hadde jeg en UL når jeg var i uke 5 (betalte ingenting), nå er jeg 5+5 og har så lyst å ta en UL bare for å se at det er liv inni der!!
baby82 Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 JA! Noen som vet hvor mye det koster med en tidlig UL på privat klinikk? Jeg er 10+0 i dag..har såå lyst å se lille knøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå