Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har hatt 5 icsi forsøk uten noe resultat,de har tidligere ikke funnet noe feil på meg men sambo hadde litt dårlig svømmere. Forrige uke hadde jeg lap der de fjernet en eggleder som var utvidet og noen sammenvoksninger på den andre egglederen. Var hos hausken for første gang noen dager etter lap og da fant han ut at jeg hadde svært få egg, hadde da bare 3 egg :-(( ( hvorfor har ingen sett dette før )

vi ble enige om at jeg skulle over på helt nye medisiner neste gang og kort regime også trodde han vi skulle ta ivf og ikke icsi..( er litt forvirret her egentlig)

Men så til spørsmålet mitt, tror dere det er noen ide for meg og ta pergotime fram til forsøket mitt i aug? Satt her og leste på noen som har hatt pergo og begynte jo så klart da og lure på om dette også var noe for oss......

Er jo egentlig villig til og prøve alt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg lurer også på Pergo... Jeg har også 5 mislykkede icsiforsøk, og mann med nedsatt sædkvalitet. Selv har jeg mer tro på vanlig ivf enn icsi, men det vil de ikke la oss ta i tilfelle befruktningsresultatet blir for dårlig. Må nevnes at vi har et barn på 5 år, og har mistet i MA to ganger etter spontan graviditet. Med flere års mellomrom! Aldri lyktes med icsi. Kan vi ha noe utbytte av Pergo???? Vet så lite om det, så kanskje noen har litt mer peiling???

Skrevet

ingen som vet noe om dette???

Skrevet

Pergo gir eggløsning. Dersom mannen har dårlig svømmere tror jeg IVF/ICSI er beste løsning fordi det hjelper ikke at kvinnen har eggløsning dersom sædcellene ikke når frem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...