Gå til innhold

dere som har babyer.. har dere eldre søsken i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det nærmer seg ferie? minsten her skal ha 3 uker sammenhengende. har hatt en uke nå og skal ha en uke i august.

Men uten om det sender dere eldre søsken i bhg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går jo begge i barnehagen, selv om jeg klassifiserer minsta som baby.

Så nei, her har enten begge fri eller ingen fri.

Skrevet

Vi venter baby nr to nå og småen kommer til å få fortsette å være hjemme til oktober, men da skal han begynne i barnehage igjen hvis alt går etter planen ... da har han nok fått dosa si med kosetid hjemme med mor og far ;-)

Skrevet

Mine har gått i barnhage selv om baby er hjemme. Kortere dager og et par fridager har det vært. Mine stortrives i bhg. og de finner på så mye moro der om sommeren.

Skrevet

Storebror har vanlige dager i barnehage han ja. Dvs fra åtte til halv fire ca. Kl åtte har han vært våken i to timer allerede, og klar for bhg fra før sju:) Han får seks uker sommerferie da, siden vi reiser på ferie når barnehagen åpner etter tre uker sommerstengt. Så det blir tre uker med mamma og baby:)

Skrevet

jeg er nesten akkurat begynt å jobbe igjen etter ett års permisjon.

I fjord sommer hadde snuppa 5 ukers sommerferie. I tillegg til noen dager fri i ukene før vi gikk på ferie ( da var vi på stranden) og i tillegg var det noen uker før også 2 ukers streik. hehe

så hadde hun 2 ukers ferie i september...hun hadde også 2 ukers juleferie, en ukes vinterferie, påskeferie og en del fri dager innimellom hele året.

Når jeg var hjemme gikk hun i barnehagen fra 9-10 tiden til 14-15 tiden.

jeg syns det var viktig at hun også fikk nyte godt av at jeg hadde permisjon. Vi koste oss masse hjemme alle tre. Hadde lange koselig morgninger hjemme, der vi lekte, så på barne tv osv. veldig kjekt..;)

om jeg får en nr 3 engang så blir det på samme måten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...