Lykkelig g~g~j Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Er d bare meg eller blir d litt ekstra press på ting å få gjort unna før babyen-kommer-listen? Vil liksom ha ting på stell slik at man kan være litt i rute hehe... trodde ikke d skulle bli sånn denne gangen, men joda!! Her skal alle skuffer og skap ryddes .. søppel ut og left-overs til fretex. Og så skal jeg lime inn bilder og fremkalle nye. Har nemlig kun fremkalt bilder frem til strorebror var 1 uke.. GISP! Nesten 2 år med bilder d!.. Ellers er d nok mere også.. kommer bare ikke på det i farten!
erteposen + 4 Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Vi har mye som burde vært gjort siden vi har flyttet vegger og pusset opp. - boss og annet avfall til miljøstasjonen - rydde ytterbodene og sortere slik vi får plass til alt det ekstra utstyret - gjøre dugnadsarbeid i sameiet slik vi slipper i høst - rydde mitt kleskap, og organisere det nye i kjelleren - lage system i vaskeboden og henge opp hyller (må på IKEA) - jeg må skrive en rapport og levere tilbake masse bøker - få tilbake og vaske alt babyutstyret vi har lånt bort - kjøpe en hylle til å ha på kjøkkenet og få opp to skapdører som må spesielbestilles - rydde skapet på gangen og rydde bort klær vi ikke har brukt på 1 år Må printe ut dette:)
LilleTrille med en tulle Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 -Kjøre siste rest fra oppusing til fyllinga -Sette alt som skal opp på loftet opp på loftet -Svigers skal legge veggfornyer på babyrommet/yttergangen - Så skal vi male, legge parkett og lister på babyrommet og yttergangen -Få tak i elektrikeren å få han til å feste kontakter, kutte noen ledninger og henge opp taklamper -Kjøpe babyseng, stellebord, badebalje og kommode på IKEA -Kjøpe siste rest av klær til baby -Kjøpe stelleprodukter til meg og baby -Kjøpe ammebher og innlegg -Kjøpe dundyne og lammeskinn -Dekorere babyrommet -Flekke over med maling på badet -Få kjøpt en kommode til stuen og ryddet inn i den -Fikse alle løseledning, skjøteledninger osv -Få system på internett og dataledninger (snubler i det hele tiden) -Kjøpe lampe til stuen og evt kjøkkenet -Få tatt ut den gamle og ødelagte oppvaskmaskinen vår, erstattet den med ny -Hente tørketrommlen vår hos mamma 30 min unna i bil -Rydde og helst beise verandaen -Vaske husveggene -Fikse blomsterbedet Er i 34+5 nå, og kjenner jeg begynner å bli ganske stresset! Ingen ting blir fikset.... Det verste er at jeg er sykemeldt og går bare hjemme å ser alt som må gjøres, men kan ikke gjøre det!! Samboer tar jo alt med stor ro, sier det ordner seg og at alt blir klart. Det blir jo ikke det av seg selv heller da! Åhhhhhhh.... Stress!
Småtorsk Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Dette er vår liste: -Bli ferdig med å fikse alt det tullet og alle feilene håndverkerne etterlot på det nyopppussa kjøkkenet. (ARGH!) -Rydde i boden, kvitte oss med vaskemaskinen der. -Legge gulv på balkong når den blir ferdig. -Pusse opp bad. -Kjøpe alle babygreiene. Mesteparten av dette blir den mannen min som gjør. Jeg har en stor oppgave: -Ta lappen! Ettersom jeg er skikkelig dårlig på bilkjøring, får vi se om jeg rekker det før ungen kommer. Jeg prøver i hvertfall! Redebyggerinstinktene er sterke. Mye å gjøre! Heldigvis en stund igjen. (Er bare 17-18 uker på vei.)
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Alle innkjøp av utstyr og klær (frem til 4-5 mnd alder iallefall) er unnagjordt. Så det som gjenstår er - Grundig husvask - Pusse og lakke om stellekommoden - Vaske babytøyet en gang til (samt sengetøy) - Pakke FØDEBAGGEN:-D Det blir rart... da blir det plutselig veldig nærme og veldig reelt!
Lykkelig g~g~j Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2009 hahaha... tror dette må være mitt dårligste innlegg noen sinne! Når eg leser deres lister kommer jeg jo på en haug med ting - samt at en del av deres lister også gjelder her! Huffa meg da... eg som trodde eg var i rute snart *fnis*... jeg lever ikke i troen på at "jaja.. kan jo gjøre d etter babyen er født.. " skal liksom ha to barn i hus jeg da.. så i løpet av de neste 8 ukene skal jammen meg fillene fyke og ryddemanien få utspring her i heimen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå