Gå til innhold

Spørsmål til dere med 2 eller flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nummer to, og dette svangerskapet er helt likt det første. Ingen kvalme eller andre plager, bare sinnsykt trøtt.

Forrige gang fikk jeg ei jente, og nå er jeg litt spent på hvilket kjønn denne babyen blir :)

Så av ren nysgjerrighet lurer jeg bare på om dere som har fått 2 eller flere barn og hatt like svangerskap begge/alle gangene, fødte dere samme kjønn?

Ellers lykke til på ferden alle her inne, nyt graviditeten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to og venter den tredje. De to som er født er en jente og en gutt. Disse svangerskapene var veldig ulike. Med jenta var jeg trett og kvalm, men med gutten merket jeg nesten ingenting.

Denne gangen har jeg vært trettere og mer kvalm enn noen gang, så jeg er ganske sikker på at det er jente denne gangen. Jeg tror i alle fall at det er jente til det motsatte er bevist. Hvis det skulle vise seg å være gutt, blir jeg skikkelig overrasket.

Skrevet

Jeg har 2 gutter og var i knall form under begge svangerskapene. Men var kjempe trett!!! Kunne sovne når som helst, hvor som helst :D

Skrevet

Jeg har en av hver, og hadde ganske ulike svangerskap. Vet også om flere som har fått samme kjønn, men har hatt ulike svangerskap. Men siden dine er like holder jeg en knapp på samme kjønn.

Skrevet

Jeg hadde 2 like svangerskap,men fikk en gutt og en jente,er gravid nå med 3 baby,og det er ingen forskjell. eneste forskjell var magen, med gutten var det bare magen,men da jeg gikk med jenten var jeg rund hele meg.... Lykke til:-))

Skrevet

Førstemann: Lite kvalm (spydde kanskje to ganger?), kjempeform generelt, og det ble gutt.

Andremann: Veldig kvalm (husker ikke helt når det slo til), og det ble jente

Tredjemann: Lite kvalm (kun ved bilkjøring), veldig god form - det ble gutt

Nå: Tror jeg er kvalmere med 1 og 3, men ikke så mye som med 2. Har aldri vært trøttere i et svangerskap før, så magefølelsen heller mot jente - men er veldig usikker. :-)

Ei venninne hadde et kjempesvangerskap med førstemann, og var veldig kvalm med andre mann - der ble det gutt i begge. :-)

Skrevet

jeg har 2 jenter og begge svangerskpene var veldig like,untatt selve fødselen.der var de så ulike som det går an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...