Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 såg første i går, synes den var helt fantastisk
BettyBoob Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 alle kommer, dvs 3 til nr 2, new moon, kommer ut i usa i nov 09... gleder meg! har lest alle bøkene 2 ganger!!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Det er fire bøker, så jeg regner med det kommer fire filmer.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Det kommer fire filmer ja:) jeg holder på og lese første boka nå, lest halve boken på to dager:) Blir helt oppslukt.. Og robert pattinson er bare så sinnsykt deilig........................
Countess Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Er seriøst forelska i han Eller iallefall versonen man leser om i bok! Synes kansje han var litt for stiv i filmen..men nydelig Gleder men sykt til november
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Hahaha! Godt å se at det ikke bare er meg som er forelsket i Robert Pattinson altså. Følte meg litt alene der enn stund blant alle fjortisene, og jeg er godt opp i 20-årene! *rødme, rødme* Men han er jo bare så rådeilig. Har lest alle bøkene, håper bare de lager film av den 4. boka også. VAr visst noe snakk om at de bare hadde planlagt tre filmer, får håpe jeg tar feil nå.
Countess Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Har også hørt snakk i at de bare skulle lage 3,men de har bare med å lage den 4 også vil jo se lille banet
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 Jeg og!! Det er jo meningsløst om de skal slutte etter 3. boka! Grøss...tror jeg lever meg litt vel inn i forholdet til disse to:)) Hilsen meg som er anonym over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå