Millamolly Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Er det noen som vet hvor lenge man blir sykemeldt etter fjerning av cyste på eggstokken? Og må man holde seg i ro eller fungerer man omtrent som normalt? Prøver å forberede meg litt
snuffe Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Da jeg skulle opereres sa de på Ullevål at det vanlige var 3-4 dager om man har en lett jobb, rundt en uke med en fysisk tyngre jobb. (Jeg endte opp med reoperasjon og en måneds sykmelding, men det er forhåpentligvis langt fra normalen. Kan i grunn ikke uttale meg om hvordan det er normalt å fungere - ble temmelig dårlig selv).
spix Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Det kommer vel også an på hvor stor den er og om du skal åpne mye. Jeg blir liggende i 4 dager på sykehus fikk jeg beskjed om...
Millamolly Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2009 Åh, tror jeg bare skal på dagkirurgi jeg. Ikke hørt noe om at jeg blir værende på sykehuset. Men så er ikke informasjonsflyten fra sykehuset så veldig imponerende heller da takk for innspill, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå