Alenemamma :) Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Når ev. begynner mann? ser det skal bli kjempefint vær denne uken så tenkte vi kanskje kunne begynne å bruke de, men litt usikker hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Min bruker det. Han hadde egentlig vanlige sko på seg, men har et par sandaler på seg inne i bhg. Men de bare brukte de inneskoa ute også de siste ukene så jeg.
camilla^ Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Mine har brukt det enstund i barnehagen. De har ikke lov å gå barbent i sandaler i barnehagen, så de har sokker på seg. Virker som de har satt en regel så ikke det blir masse krangling om noen må ha sokker av sine foreldre mens andre ikke trenger. Men de får nok lov å ta av sokker snart tenker jeg.
lamor Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 min sønn har hatt sandaler i barnehagen i noen uker, han har et par hjemme og et i barnehagen, men på morgenen er det av og til kjølig og han blir derfor levert med joggesko og så kan ev de ansatte bytte i løpet av dagen dersom det blir varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå