Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 noen som har opplevd å få skille på ryggen i solarium?? (uten å ha noe på seg som skulle tilsi at man kan få det) det har nemlig jeg og synes det er litt rart...kan legge til at jeg pleier å ta sol rett etter trening, om det har noe å si....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 nede på ryggen, kan nesten se ut som at jeg har hatt badedrakt på...den typen med "hull" nederst på ryggen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Jeg svei rumpa mi en gang. fikk ikke antydning til farge på resten av kroppen, men rumpa var knallrød..hehe Sjekka senga neste gang jeg var der, og det var en sprekke i den akkurat der rumpa mi hadde liggi
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 hehe,,,,unskyld at jeg ler, men det var litt tidi =O) er ikke rød jeg da, bare fått litt mer farge en plass enn andre...og i en neste ganske perfekt sirkel...har brukt samme solsengen de ander gangene jeg har vært der og ikke fått slikt skille da...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Jeg får dette nederst på ryggen fordi jeg har ganske mye svai i ryggen. Hvis du svaier litt når du ligger (ikke får korsryggen helt ned på glassplata), så kan du bli blekere der enn andre steder på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 mulig det er det som gjør det på meg og da....hmmm, men tror du det kan ha noen sammenheng med at jeg tar sol før jeg dusjer etter treningen og?? med tanke på svette og sånt...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #9 Skrevet 21. juni 2009 man skal ikke dusje rett etter at man ha tatt sol. da mister man brun fargen.. blir mye brunere hvis man venter med å dusje til dagen etter på.. eller i allefall venter minst 6 timer.. så jeg hadde gått i dusjen etter treningen og tatt sol til sist:)
mammantilverdensbestebarn Skrevet 21. juni 2009 #10 Skrevet 21. juni 2009 Lurer også på hva (u/t) betyr...??? Trodde det betydde "uten tekst", men det stemmer i alle fall ikke her....
Gjest eelis+guttespire Skrevet 21. juni 2009 #11 Skrevet 21. juni 2009 Sånne "hvite flekker" er vanlige ved solariumssoling. Vanligvis får man det helt nederst på ryggen, eller under skulderbladene. Det er fordi solstrålene ikke slipper like godt til på de områdene som på resten av kroppen. Det er helt vanlig, og har ingen sammenheng med svette/høy puls etc.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #12 Skrevet 21. juni 2009 u/t betyr uten tekst, men HI her er ikke så intelligent. Hun mener sikkert utenfor tema, men hva er egentlig tema på anonymsiden da? hehe
Countess Skrevet 21. juni 2009 #13 Skrevet 21. juni 2009 Haha.. Ja jeg mente også det var uten tekst..Så jeg måtte sjekke hva hun mente det betydde ser overskriften "rart skille i solarium" ...og kun det.. Lurte litt på hvordan i all verden det kunne være uten tekst Å ja utenfor tema?? Hehe.. Hvilket tema sier da jeg også
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #14 Skrevet 21. juni 2009 HI her.. =O) skulle egentlig ikke være tekst, men så ble det litt lengre så teksten ble flyttet, men ikke (u/t) sånn kan det gå med et slitent hode...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå