*Rutletutt* Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Vi holder på å male huset hvitt...og når det har vært rødt, så tar jo det sin tid....og væravhengig er det også, i tillegg jobber mannen mye, så er ikke så lett for han å få tid når været er bra. Mamma og pappa har kommet og hjulpet oss mange helger på rad nå, og vi har fått to strøk på, på gjerder og alt:o) Nå står de begge to ute og maler mens mannen er på jobb og jeg er med ungene - de er så utrolig snille som bruker helgene sine på dette! Har nettopp kost oss med nybakte kanelboller og kaffe, da var de godt fornøyd;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå