mrogvs Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Vi kjøpte "bike kids helmet" str. S... men ble IKKE fornøyd!! Vi ble anbefalt å kjøpe denne av de på butikken, den var "best".... For det første så var alt av innmat festet med borrelås, ingen ting satt fast i hjelmen (slik den gjør på voksenhjelmer), så når vi strammet inn hjelmen rundt hodet så løsnet innmaten fordi den passet ikke til borrelåsen lenger.. Dessuten så var det veldig dårlig passform på hjelmen, den var veldig stor og klumpete og den gled ned i øynene til gutten vår og han syns den var ubehagelig å ha på.. Sykkelhjelm må han jo ha når vi skal ut på sykkeltur, så jeg lurer på om det er noen av dere som har en sykkelhjelm å anbefale meg? (de på butikken vil jo bare selge..)
Gjest ->>- Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Husker ikke merket, men den minste vi kunne finne på XXL var bra sist jeg handlet til ettåring. Har også vært borti billigutgaver fra Obs og Biltema, disse sitter godt men er litt store og tunge.
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Vi kjøpte også på xxl og har vært veldig fornøyde med hjelm både da småen var ett og to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå