Gå til innhold

noen som bor i tr.heim her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst til å flytte dit. er alenemamma på 23 år, har ei jente på et halvt år. jeg har os og alt det der. hvordan får dere råd til å bo der? er det ikke veldig dyrt? har sett litt på leiligheter på zett.no, alt har jo depositum på minst 25000..det får ikke jeg til å betale med det første nei. trives dere som alenemammaer i tr.heim? er det mye å finne på? ville dere anbefalt meg å flytte dit? bor i en liten by nå..vil flytte for å få starta ordentlig på nytt..og forhåpentligvis få mange nye venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor vel 10 min utenfor trondheim, og synes det går kjempebra :) Studerer i byen, mens gutten min går i barnehage her..prisene her er mye billigere enn midt i byen, og da har jeg i tillegg råd til bil :) Ville absolutt anbefalt tr.heim ja, trives kjempebra her og kunne ikke tenkt meg å bodd en annen plass :) Du får sende meg en pm dersom d er noe annet du lurer på =)

Skrevet

Hei, jeg er fra Trondheim men bor i Hommelvik litt utenfor byen. I selve byen er det jo dyrt å bo, men om man har bil eller ikke har noe imot å busse så er det ganske billig å bo litt utenfor selve byen.

Betaler 5000 i måneden for en tre roms på 85 kvm med riks tv og internett inkludert i leien, stor hage og terasse i ett nabolag med masse unger:)

Depositumet var på 10 tusen hær da.

Jeg trives, men så bor jeg ikke helt i byen selv om jeg ofte er i byen. Om det er så mye å finne på blir litt som man gjør det til, vi pleier å dra på lekeland eller pirbadet feks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...