Frøya&Odin Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Er i min 23 uke, og hele svangerskapet har vært en søvning episode. Har sovet mellom 15-17 timer hver dag og det gir seg ikke. Er 50% sykemeldt men får ikke mere energi av det. Noen som hr forslag på noen vitaminer ol??
Lykkekløver Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 mulig du har jernmangel? Jeg ble bedre av trøttheten en periode etter jeg begynte å ta jerntabletter, selv om jeg egentlig hadde helt ok jernverdier.
Frøya&Odin Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Kan man starte på jerntbl uten å snakke med jordmor/lege først??
Lykkekløver Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Ja det kan man. Men, det er fort gjort å sjekke dette neste gang du er på kontroll hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå