Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i min 23 uke, og hele svangerskapet har vært en søvning episode. Har sovet mellom 15-17 timer hver dag og det gir seg ikke. Er 50% sykemeldt men får ikke mere energi av det. Noen som hr forslag på noen vitaminer ol??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig du har jernmangel? Jeg ble bedre av trøttheten en periode etter jeg begynte å ta jerntabletter, selv om jeg egentlig hadde helt ok jernverdier.

Skrevet

Kan man starte på jerntbl uten å snakke med jordmor/lege først??

Skrevet

Ja det kan man. Men, det er fort gjort å sjekke dette neste gang du er på kontroll hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...