Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Han kan ikke ta seg sammen, har et veldig temperament og sinne. Kjefter selv når ungen er der. Hva kan jeg gjøre? Er redd for ungen. Far skjønner det ikke selv.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Ta ham med på mekling. Kanskje det hjelper at han hører at noen andre sier det.
serin@ Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Meld beskymrings melding til BV?? Ikke vet jeg, men er du redd for ungen så er vel det rette instans.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 dokumenter sinne og temperamanget på video.derreter tar du en tur til barnevernet og melder din bekymring,for er du i tvil om barna har det bra hos far skal du ikke sende de på samvær..snakk med advokat,kan og være lurt. jeg flyttet m mitt barn fra en barnefar som er psykopat og har ett voldsomt temperamang,som gikk utover barnet.jeg gikk til barnevernstj og advokat ,og har dagliomsorg,og barnefar har smavær med tilsyn.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Kan jeg spørre om hvordan du filmet det? Bare nysgjerrig... Ikke HI
Mizty82 Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Jeg gikk fra far pga sinne og han holdt på å fly på meg forran ungen under ett samvær så det ble stoppa... Her har alt gått gjennom advokater fordi jeg forlanger samvær under tilsynt til han har gjort noe med sinnet sitt. Nå etter maaaaange mnd med krig så har han endelig gått med på samvær under tilsyn med røde kors, men det er bare midlertidig. Skal prøve en periode på 3 mnd for at han skal få tid til å gjøre noe med sinnet sitt. Må få med at han begynte med samtaler på ATV (alternativ for vold), var på 2 kartleggings møter der de ble enige om at han skulle begynne i gruppe terapi noe han aldri fulgte opp... Så vis han ikke gjør noe med sinne problemet sitt nå iløpet av disse 3 mnd så blir samværet stoppa igjen og da kommer dette mest sannsynlig til å havne i retten... Men vis du vil snakke med noen om det og vil vite enda mer om hva som har skjedd til at samvær ble stoppa så kan du sende med en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå