PogT med septemberprins :o) Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Skal være forlover i august og er da 1 og en halv mnd igjen til termin. Har vanskeligheter med å finne noe som jeg kan ha på meg, siden jeg skal være forlover så holder det ikke helt med en type "sommerkjole". Noen som vet om noen nettbutikker som selger litt finere mammakjoler?
♥2 små gull♥ Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Jeg kjøpte kjole på Tina Ritzi i Drammen, de har også avdeling i Oslo. MASSE penkjoler i alle former og fasonger. De har ingen kjoler som er mammakjoler, men de har flere som er stramme over puppene og vide derfra og ned som helt fint kan brukes som mammakjole og også kan brukes når man er ferdig med å være gravid. Jeg brukte min kjole når jeg var forlover og litt over 5 mnd på vei, men da var jeg stor. Bor du i nærheten kan du jo stikke innom og se hva de har hvertfall
RødRev Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Har sett litt inne på krappe.no. Har ikke bestilt selv, men de SER i alle fall veldig fine ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå