Gå til innhold

Hva er deres drøyeste seksuelle fantasier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fantaserer om gruppesex der mange menn tar meg (gjerne en hel haug hehe...)

Jeg fantaserer også om såkalte "gloryholes" ;)

Hva med dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmen om en mørk bar der alle jentene går med korte skjørt uten undertøy og mennene går også med klær som gjør at de er lett tilgjengelig. Her er det fritt frem og man kan "ha seg" med den man vil. Drømmer om å bli lagt forover over bardisken og bli tatt hardt bakfra av en av mennene. Når man er ferdig går man bare videre. På dette steder er alle annonyme, det som skjer der inne forblir der inne, og det finnes selvfølgelig heller ingen fare for hverken graviditet eller kjønnsykdommer i denne fantasien :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Leste om en bar i London, for spesilet inviterte som kommer med masker og kan ligge med hvem de vil der inne. Masken beholdes på hele kvelden. Høres fantastisk ut! Skulle gjerne hatt noe liknende her hjemme

Skrevet

I Stavanger har vi en slik "klubb". Det er 23 medlemmer til nå.

Skrevet

Jeg er fra stavanger å er veldig nysjerrig på hvor denne "klubben" er??? hadde jo vært genialt;)

Skrevet

Hehe, den er hemmelig. Noen må verve deg. Jeg kan verve en person, og så kan den jeg verver verve en osv. Er veldig deilig, alle er anonyme, alle har masker på seg og en kan forsyne av hvem en vil som er der.

Skrevet

Skulle vært sånn på jobben også, for å øke jobbmotivasjonen. Står noen bøyd over kopimaskinen, så skulle det være tillatt å bare dra ned buksa på ham eller henne og knulle i vei. Eller suge. Eller hva som helst.

• 10 måneder senere...
Skrevet

jeg fantaserer om sjefen min, at han ber meg komme inn på kontoret sitt og sier at heretter vil han prøve ut nye metoder i sin personalbehandling, nemlig fysisk avstraffelse. Dette vil skje fredag hver uke. Deretter ber han flere av mine kolleger inn til seg for å overvære avstraffelsen. Jeg blir beordret til å kle meg helt naken og legge meg i fanget hans. Så gir han meg ris på rumpa, 20-30 slag. Så må jeg reise meg opp og gå rundt til hver enkelt og si "Unnskyld, jeg har oppført meg dårlig" og se dem rett inn i øynene. Deretter må jeg stå i skammekroken i 10 minutter mens de andre drikker kaffe og kommenterer rumpa mi.

Skrevet

Aner ikke hva "gloryholes" er, men gruppesex der en gjeng menn tar for seg (gjerne med leken tvang), er helt klart blant fantasiene. Bli tatt bakfra av én mens jeg suger en annen står også på lista, uten at det er drøyt.

Den aller drøyeste handler om en tidligere kollega - kvinnelig sådan. Hun er rimelig løs på tråden, og har ganske store, runde fine pupper. Og liker sexleketøy. Ville sendt henne en mld om å låse seg inn på et hotellrom, kle av seg til undertøyet, sette bind for øynene og lenke seg fast til sengen. Hun skulle tro det er en mann, og aldri få vite at det er meg. Så skulle jeg kommet, sørget for at hun ikke kunne se noe, før jeg begynte å kjæle med kroppen hennes, de deilige puppene, kose litt med klitten. Dra av henne undertøyet og slikke henne til en voldsom orgasme. Kjæle mer med de deilige puppene. Tre på meg en dobbel strapon og pule henne hardt bakfra mens jeg knar puppene hennes, og kjenner dildoen kjøre min egen fitte og hennes samtidig. Snu henne rundt og knulle henne mer med strap-on, til hun skriker av nytelse. Massere min egen klitoris mens jeg slikker puppene hennes og fitta, og kjenne orgasme på orgasme skylle gjennom meg. Jeg skulle holdt på i timesvis, og når hun etterhvert sovnet skulle jeg sneket meg ut igjen. Hun skulle aldri fått vite at det var meg. Så skulle jeg bare tenkt på det hver gang jeg så henne etterpå, og runket meg sprø på toalettet jobben hver dag etterpå. Og nå er jeg så kåt at jeg nesten kommer uten å være i nærheten av fitta mi i det hele tatt!

Skrevet

En av mine gjengangere er at jeg må være helt naken framfor mannen min og alle hans mannlige gjester. Må servere dem mat og drikke mens de tar meg på rumpa, beføler meg på puppene og i skrittet. Og så må jeg stå fullt ut til deres disposijon. De kan gjøre hva som helst med meg, inklusive knulling og slikking. Er veldig ydmykende samtidig som jeg blir ekstremt opphisset av det. Det ender med at jeg får skjenn av min mann fordi jeg har sølt noe på en av gjestene, og blir lagt over fanget hans og får en omgang ris på naken rumpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...