Superlis Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 er et flott sted. Nå skal jeg og lille pjokken min ned og lete etter krabber og koklurer som han sier. Ha en flott søndag:))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Koselig!!! Vi var også en tur blant svaberga og sjøvannet i går. Herlig med oppdagelsesreisende på tur:-)
Iiiiik Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Det er morsomt å lete etter krabber og skjell og grave i sanden med småtrollene, det syns jeg også.
Natteravnen* Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Koselig med tur i fjøra, vi er også ofte ned å leiter etter krabber og slikt, men finn nesten aldri... lurer på om dei har flytta eg... :-)
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 26. juni 2009 #5 Skrevet 26. juni 2009 ÅÅÅH,krabbelurer å fjæra.DET er bare knæsj =) Var en tur å luska på santhansaften.Å jeg sier det bare,glad det faktisk var fjæra....Ellers hadde vel min lille blitt der...han elsker fremdeles vann og hoppa og plaska der han fant vannpytter...Jaja,blir nok en fisk av han tenker jeg. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå