Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Pleier dere å gi gave til barna på slutten av skoleåret? Datteren min har vært veldig flink på skolen, skriftlig vurdering som vi fikk fra læreren var kjempe bra. Da jeg gikk på skolen, fikk jeg alltid gave på slutten av skoleåret. Men jeg er ikke oppvokst her i Norge :-). Hva er vanlig? Pleier dere å gi en liten oppmerksomhet fordi barna har vært flinke på skolen?
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Nei, dette har jeg faktisk aldri hørt om før heller :-) Kommer ikke til å gi sønnen min noe i hvertfall, synes han har fått nok glede av å oppleve så mye mestring og lært så mye nytt.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Nei, her ordner klassekontakten en blomst til lærerne:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 alle familier har forskjellige tradisjoner. norsk eller ikke norsk. jeg fikk alltid penger for gode karakterer på slutten av skoleåret. og nye klær til det nye skoleåret. en venninne av meg fikk velge seg noe til en hvis pris etter vært skoleår. en annen fikk ingenting. synes det er bra at barna får en oppmerksomhet etter skoleåret, da vil de gjerne gjøre det bra det neste også gjør det du synes er best du. kanskje skape en fin ny tradisjon for din familie =)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Takker for svar. Regner med at det blir en liten gave på henne :-). Hun for sikkert gave fra mine foreldre som bor i utlandet når vi kommer dit på ferie. Siden jeg alltid fikk .. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå