Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg er selv utdanna sykepleier.. vært det i 4 år.. og er nå ansatt i hjemmesykepleien.. Men er i perm da.. i 5,5 mnd til
msunicorn Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Hei:) Er utdanna konditor og har hatt det yrket i snart 8 år:) Gleder meg til å begynne å jobbe igjen-samtidig som jeg skal nyte de siste månedene av permisjonen
Gjest Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 konditor ja. Spennende! Utrolig masse flott å lage da! familien min, eller tanta og onkelen min har en bakeri som hele familien omtrent har jobba i. Inkludert meg ved siden av skolen når jeg var yngre. Og hun som var konditor da, eller er det enda, lagde så utrolig mye flott!!! helt syke tegninger på kaker osv.. Må jo være morro!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Har gådd kokk, men e nu ferdig utdanna som farmasitekniker og straks helsesekretær :-) Tar medisin grunnfag også og i august bynne æ på aromaterapeut- utdanning :-)) Spennanes! E sikkert spennanes å være sykepleier, både søstra mi og mann hennes e sykepleiera me videreutdannelse ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har en bachelorgrad i realfag fra Blindern (miljøvitenskap, med endel kjemi, matte og naturvitenskapelige fag). Jobber som assistent og hjelpelærer/ vikar på en videregående skole. Trives kjempegodt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå