Gå til innhold

hva er du utdanna som og/eller hvor jobber du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv utdanna sykepleier.. vært det i 4 år.. og er nå ansatt i hjemmesykepleien.. Men er i perm da.. i 5,5 mnd til ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Er utdanna konditor og har hatt det yrket i snart 8 år:)

Gleder meg til å begynne å jobbe igjen-samtidig som jeg skal nyte de siste månedene av permisjonen :)

Skrevet

konditor ja. Spennende! Utrolig masse flott å lage da! ;) familien min, eller tanta og onkelen min har en bakeri som hele familien omtrent har jobba i. Inkludert meg ved siden av skolen når jeg var yngre. Og hun som var konditor da, eller er det enda, lagde så utrolig mye flott!!! helt syke tegninger på kaker osv.. ;) Må jo være morro! ;)

Skrevet

Har gådd kokk, men e nu ferdig utdanna som farmasitekniker og straks helsesekretær :-) Tar medisin grunnfag også og i august bynne æ på aromaterapeut- utdanning :-)) Spennanes!

E sikkert spennanes å være sykepleier, både søstra mi og mann hennes e sykepleiera me videreutdannelse ;-)

Skrevet

Jeg har en bachelorgrad i realfag fra Blindern (miljøvitenskap, med endel kjemi, matte og naturvitenskapelige fag). Jobber som assistent og hjelpelærer/ vikar på en videregående skole. Trives kjempegodt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...