Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Jeg var på byen i går, og drakk vel siste ølen kl 2 i natt. Jeg har nå ganske så melkespreng etter å ikke ha ammet eller pumpet meg i hele går kveld og i natt. Men ammer ikke datteren min så ofte, huner 8 mnd. Men noen som vet om jeg kan amme henne nå når hun våkner av middagsluren sin etterpå? eller er melken som er i puppene fulle av alkohol liksom??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 du kan jo regne ut promillen din. det er samme promille til enhver tid i melka som du har i blodet ditt, dersom du er promillefri i blodet er også melka fri for alkohol. hvis du googler finner du helt sikkert en promillekalkulator.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Ta det helt med ro, du kan amme så mye du vil nå. For det første tynnes alkoholprosenten ut i ditt blod, deretter tynnes den ut i melka, så det aller meste er nok vekke nå.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Les her om amming og alkohol: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå