Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hei. Jeg har veldig lyst til å bli gravid, men tør ikke i frykt for at ungen skal legge seg i seteleie. Hvor stor er sjansen for det? Jeg kan jo informere om at både jeg, mamma, pappa og mormor er født i seteleie.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Seriøs nå? Hvis du ikke tør å bli gravid pga seteleie er det mange andre ting jeg heller ville vært mer bekymret for... Men jo, vil vel tro det er litt større sjans for seteleie siden det ligger til familien. Men ville ikke brukt mye tid på å bekymre meg for det, har selv født baby i seteleie og det var ikke noe problem.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Min datter er født i sete. Jeg er født i sete, og pappaen hennes er tatt med ks pga sete, så det KAN jo på sett å vis kanskje være arvelig? Jeg nevnte det for legen på sykehuset og han sa at han ikke hadde hørt om det, men det kunne absolutt være en mulighet. Når det er sagt, for mitt vedkommende var det mer "behagelig" å føde i sete, enn vanlig, så jeg ville ikke latt den frykten komme i veien hadde jeg vært deg
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Nr. 2 hos meg lå i sete, han snudde seg litt frem og tilbake, men var mest i seteleie. Jeg var inne og snudde han et par uker før termin, jm "gravde" han ned i bekkenet slik at han skulle trives bedre den veien, og det gjorde han og kom i hodeleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå