Gå til innhold

Føde på Levanger sykehus?


alvesnuppa <3

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Er det flere som skal føde på Levanger i midten av september? Selv har jeg termin 21., men har planer om å føde litt før tiden ;):P. Det hadde vært litt koselig å kommet i kontakt med andre som også skal dit rundt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal føde på Levanger, har termin 18.september. Vet ikke av noen andre som skal det rundt den tiden desverre. Hvor bor du da?

Katrine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal føde på Levanger. Har termin 26. sept. Bor på Inderøy og vil gjerne komme i kontakt med andre med termin rundt samme tida. Så begge dere er jo det. Hvor bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, det var jo noen faktisk :) Jeg bor på Stjørdal i allefall.

 

Hørte de hadde sluttet med lystgass på føden på Levanger. Hmmm... Fikk litt hetta til å begynne med, hadde litt lyst til å se om det ville ha funket på meg. Men, vi får vel greie oss uten da jenter :)!!

 

Føsrtegangsfødende? Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jeg har termin 30.sep å satser på å føde litt før ;)

jeg er 27år, bor på steinkjer å vi venter nr.3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år og førstegangsfødende. Så de har slutta med lystgass...hmm :P Har ikke hatt tid til å tenke på fødsel enda jeg :P Da jeg var på UL på Levanger fikk jeg heller ikke vite kjønnet...Jordmora sa det ikke var vanlig praksis der. Fikk dere vite det?

 

Hadde forresten vært koselig med et treff. Når og hvor passer det for dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det kommer litt an på hvem man møter til undersøkelsen der. Men har også det inntrykk av at de generelt ikke ønsker å bruke tid på dette. Da jeg var der for en ekstra sjekk i forhold til kynnerne mine, møtte jeg på en kjempe hyggelig dame som kunne fortelle oss at vi mest sannsynelig venter ei lita jente. Som igjenn ble bekreftet på en 3d-ultralyd vi var på senere :) Men 100% sikker vil de nok uansett ikke gi uttrykk for at de er.

 

Så heldig du er minimum09, for at du ikke tenker på mye på fødselen enda. Er innom den mange ganger for dagen jeg i allefall ;/

 

Kunne alltids hengt meg med på et lite treff, bare etter sommern kanskje :) Er så mye som skjer nå, med familie på besøk, ferieturer, og venner som er "hjemme" for sommeren før studiene påbegynner igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter min jente nr. 2. Vil gjerne være med på et treff :-)

 

Trodde de som bodde på Stjørdal fødte i Trondheim jeg...så feil kan man ta...

 

Vi fikk vite kjønn på ul på Levanger, ikke føsrte gang siden de da ikke så det selv om de prøvde. Men neste gang fikk jeg vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjørdal hører til nord-trøndelag vettu ;) så de fleste "faller under" levanger sykehus. Men det er jo fritt sykehusvalg, å vet det er mange som heller søker seg til st.olavs, av ulike grunner. Selv har jeg også vurdert det, men det blir nok levanger på meg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...