Gå til innhold

Hvor mye har en kunebehandler i bank/forsikring i året?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig varierende. Kommer helt ann på utdanning, lokale arbeidsmarkedsvariasjoner og internt i akkurat den banken.

Og så har nok arbeidsoppgaver litt å si.. En som bare sitte i kassa og svarer på lette spørsmål tjener mindre enn en bredderådgiver som jobber med bank/forsikring/plassering/lån osv.

300.000 til 500.000 per år

pluss gode ansatt vilkår på banktjenester og forsikringer.

Skrevet

Vet du nøyaktig hvor gode vilkårene er ift lån/forsikringer?

Skrevet

Varierer litt fra bank til bank.

I min bank har vi normrenta -1 på de første 1,5mil og normrenta blank på resten som fordel på lån (må skattes av fordelen da..men er bra deal alikevel)

så får vi 30% i tilleggsrabatt, altså i tillegg til alle de samlerabbater man klarer å oppnå) på forsikring samt lavere egenandel.

Vet om andre banker som har Normrenta -0,75 på 2 mill og også andre lignende avtaler.

(Dette er fordeler som alle fast ansatte får, fra vaktmester til adm.dir)

Skrevet

Takk:) Jeg skal begynne som kundebehandler, menpå har ikke underskrevet kontrakten enda:) Det du nevnte med bolig lån, vil det si at om den ligger på 3%, så er den på 2% for ansatte?

Skrevet

jeg j obber som kundebehandler innen forsikring, 360 000 i året, har jobbet der 1 år. Vi har en del ansattgoder, 20% rabatt på flytende rente (på lån opptil 1,5 mill), rabatt på alle mulige forsikringer, 10-20% rabatt på diverse butikker, togturer osv. og gode pensjonsvilkår (OTP)

5%sparing på lønn fra 1-6G og 8% sparing på lønn fra 6-12G.

som de fleste andre steder øker lønnen med ansvar og ansiennitet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...