Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Veldig varierende. Kommer helt ann på utdanning, lokale arbeidsmarkedsvariasjoner og internt i akkurat den banken. Og så har nok arbeidsoppgaver litt å si.. En som bare sitte i kassa og svarer på lette spørsmål tjener mindre enn en bredderådgiver som jobber med bank/forsikring/plassering/lån osv. 300.000 til 500.000 per år pluss gode ansatt vilkår på banktjenester og forsikringer.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Vet du nøyaktig hvor gode vilkårene er ift lån/forsikringer?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Varierer litt fra bank til bank. I min bank har vi normrenta -1 på de første 1,5mil og normrenta blank på resten som fordel på lån (må skattes av fordelen da..men er bra deal alikevel) så får vi 30% i tilleggsrabatt, altså i tillegg til alle de samlerabbater man klarer å oppnå) på forsikring samt lavere egenandel. Vet om andre banker som har Normrenta -0,75 på 2 mill og også andre lignende avtaler. (Dette er fordeler som alle fast ansatte får, fra vaktmester til adm.dir)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Takk:) Jeg skal begynne som kundebehandler, menpå har ikke underskrevet kontrakten enda:) Det du nevnte med bolig lån, vil det si at om den ligger på 3%, så er den på 2% for ansatte?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 jeg j obber som kundebehandler innen forsikring, 360 000 i året, har jobbet der 1 år. Vi har en del ansattgoder, 20% rabatt på flytende rente (på lån opptil 1,5 mill), rabatt på alle mulige forsikringer, 10-20% rabatt på diverse butikker, togturer osv. og gode pensjonsvilkår (OTP) 5%sparing på lønn fra 1-6G og 8% sparing på lønn fra 6-12G. som de fleste andre steder øker lønnen med ansvar og ansiennitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå