-carina- Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Ønsker ærlige meninger nå... ) Hvis jeg tar med min gutt som har vannkopper på kino. Ville du som forelder til ett annet barn da synes det er dumt?! (Har så lyst til å gå, men jeg lurer på om det er greit for andre foreldre liksom)
Gjest ->>- Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Det ville da være en aldeles idiotisk ting å gjøre.
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 ja det hadde jeg reagert på. Er noe med å utsette folk for smitte..... Syke folk bør holde seg hjemme.
-carina- Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2009 Takk for svarene! ) Da anser jeg dere som noen jeg kanskje kan komme til å sitte ved siden av, så da får vi finne på noe annet da... En tur i skogen går vel greit, der er vi ikke i nærheten av så mange! )
Fire småtroll Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 De han smitter i dag blir syk om ca 2 uker, det er akkurat da de fleste starter ferie det! Er riktignok mange som synes det er greit å få vannkopper å bli ferdig med det, men jeg tviler på at noen vil ha det i ferien sin.. Veldig egoistisk å utsette andre for smitte på den måten.
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 ja jeg synes skogtur er anderledes. da er man ute i friluft, og ikke inni et rom med mange andre. Forresten fint at han er i så fin form at han orker sånt da!!!! Det gjorde ikke mine da de hadde vannkopper....
temine Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Nei takk, jeg skal nemlig på kino med tulla i dag. Om hun blir smitta og får vannkopper er det stor sannsynlighet at lilleknert og blir smitta. Han skal helst ikke ha vannkopper, enda i alle fall. I tillegg skal vi i bryllup om to uker, hadde vært kjekt å dratt i det heller en å sitte hjemme med to sjuklinger;) God bedring, og ta en kinotur når koppene har tørka inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå