Naomigirl Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Om 1.uke skal vi reise til Kreta med mini på 11.mnd. Nå har han blitt forkjølet, veldig forkjølet...Jeg lurer nå på å bli hjemme. Jeg har aldri vært i syden med barn før. Noen som har erfaring med dette? Hvordan var det?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Hadde ikke vært hjemme på grunn av en forkjølelse. Og den varer nok ikke hele uken. RIng legevakt/lege for å bli beroliget du... Du bør være obs på at tett nese kan gi smerter under flyturen, så ha med nesedråper etc for å løse opp. Har han bihulebetennelse og det ikke blir bedring til turen hadde jeg vurdert å droppe den. Men altså..vent noen dager, se om han blir bedre. Hvis ikke ta kontakt med legen Jeg sier bare: god tur! Og jeg har vært i syden med en 11 mnd gammel baby jeg også. Stas det. Masse bading og greier. Husk å ta med en lett trille MED kalesje/parasoll og som kan legges ned og sooooolkrem! Gjerne Bailine sin som er best i test! Nei, her ble det visst flere råd enn du hadde spurt om. sorry
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hadde aldri avlyst pga en forkjølelse. Hadde det vært mye feber så hadde jeg kanskje vurdert, men sykdom varer somregel bare noen dager, og når man får sol og varme på kroppen så friskner man somregel til om det bare er forkjølelse på gang. Syden er deilig, men er mye stress også når man hele tiden må passe på den lille og kanskje litt vanskelig å følgede vanlige rutinene man har hjemme. Men man må bare ta livet med ro, og leve på barnets primisser, så får dere nok en herlig tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå