Gå til innhold

Gravid på prevangsjon, noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg brukte p-ring da jeg ble gravid med min spire nr fire.

Ble litt av en overaskelse, og var istarten veldig usikre på hva vi skulle gjøre. Min mann ville ta bort, men for meg har det aldri vært noe alternativ, så da er jeg i gang igjen, og har netopp spasert over i andre trimester i dag.

Skal inn til ekstra ul sjekk på torsdag for å se om alt er i orden med den lille, håper det, for ellers blir situasjonen en annen.

Jeg er gift og har to gutter på 11 og 8, og en jente på snart 21 måneder. Terminen er i starten av januar, så det blir bare litt over to år mellom de minste, men har utrolig god hjelp i to kjempeflinke storebrødre og en støttende familie. Dette blir spennende:)

Noen andre som er i samme situasjon?

Ellers lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid på p-plaster :P

Kom veldig som ett sjokk her også! Har 2 jenter fra før på 4år og ei på 15mnd. Men hadde ikke tvil i at det lille nurket var velkommen ;))

Så nå gleder vi oss til å få en lita prinsesse til ;))

Skrevet

Er nå gravid med vårt 4.barn selv om vi har brukt prevansjon =)

1. med p-sprøyte, 2. med mini pille, 3. og 4. med p-piller (forskjellige slag)

De er alle like velkommene, selv de ikke var helt påtenkt ;o)

Skrevet

sajam.... må si du har hatt litt "uflaks" med prevensjonen..... Det viser jo bare at det ikke er til å stole 100% på. Lykke til som 4barnsmamma:-)

Skrevet

Det gjør visst det. Er tatt noen tester av meg som viste at kroppen min rett og slett ikke reagerer på de hormonene som er i de fleste prevansjons piller. Min tante er akkurat likedann, eneste som hjalp var at mannen klippet strengen, så min mann skal og få lov til det nå.

Skrevet

blei også gravid på p-piller, var veldi usikker i starten, men nå begynner vi å glede oss ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...