Gledermeg=) Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hei Jeg er nå på rugedag 7 og merker ikke så mye til dette egget da=) Eneste jeg legger merke til er ømme bryst, livmora føles tung og stikker litt i ny og ne i begge sidene og de siste morgenene er jeg blitt møtt til 2- 3 nye kviser (Herlikt=) Sjelden jeg har kviser til vanlig. Er det noen som vet om dette kan skyldes cyclogesten????
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 hei du:)) jeg også bruker cyclogest og er bare på rd 2 og ble allerede i dag møtt med to nye prikker i tryne og enda ømmere pupper enn i går så tror nok det kan være cycl.som gjør det...ihvertfall hos meg for her kan o umulig egget ha festet seg enda! men er jo bra med disse stikkingene har jeg lest så kan jo vær det er egget som gjør dette i ditt tilfelle;) hadde du disse sympt.de første rugedaene?men det KAN altså skyldes denne stikkpillen....
Gledermeg=) Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Jeg hadde ikke disse stikkningene de første rugedagene nei. Lovte meg selv at jeg ikke skulle lete etter symptomer i og med stikkpillen som absolutt skal ha de samme bivirkningene :/ Men men får vel bare smøre meg inn med tålmodighet en ukes tid til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå